Ik ben woensdag uitgerekend en donderdag is mijn zoontje jarig en ik ben echt zo benieuwd wanneer deze kleine komt. Eigenlijk hoop ik dat hij niet op de verjaardag van mijn zoontje komt, maar eerder natuurlijk. Maar de kans begint steeds groter te worden dat het toch gaat gebeuren natuurlijk. Zijn er hier dames die 2 keer op dezelfde dag zijn bevallen? Als het wel zou gebeuren, is het natuurlijk ook wel bijzonder en krijgt mijn zoontje een schitterend kado voor zijn verjaardag.
Ja, hier eentje. Ik was op 13-9 bevallen van mijn zoontje en op 12-9 begonnen de weeën bij mijn dochtertje en ben uiteindelijk op 13-9 bevallen van mijn dochtertje. Ik wilde het liefste niet op die dag bevallen, maar het gebeurde wel en achteraf vind ik het ook wel heel bijzonder. Ik was wel blij dat we zijn verjaardag een dag eerder (dus 12-9) hadden gevierd, zodat hij zijn dag vol aandacht en cadeautjes in elk geval had gehad. Ook al had ik toen al weeën haha die ik krampachtig verborgen probeerde te houden voor de visite. Met hoeveel week ben je van de oudste bevallen? Ik met de oudste bij 42 weken en dacht dat dochtertje ook dan pas zou komen, maar die begon spontaan bij 41+1.
Spannend hoor! ik zou het zelf ook niet leuk vinden (voor de kids) maar als het niet anders is.... Je kunt ook nog wel een week overtijd gaan.Of vh weekend bevallen. Succes.
O ja, tot nu toe weten ze gewoon niet beter dan dat ze op dezelfde dag jarig zijn en we zien wel hoe we het later gaan aanpakken.
Vorige keer ben ik met 39w5d bevallen. Dus stiekem hoop ik dat het van het weekend al komt. En bij ons zit er 5 jaar tussen die twee, dus de oudste heeft dat wel door. Wij hebben vorig weekend zijn kinderfeestje en verjaardag gelukkig al gevierd. En op zijn echte verjaardag is mijn moeder sowieso 's middags vrij en gaat dan wat leuks met hem doen, zodat hij dan toch ook nog wel even echt jarig is. En natuurlijk mag hij op de dag zelf ook trakteren op school. Dus eigenlijk heeft hij dit jaar gewoon veel feest haha. Maar ja, mocht het dus op zijn verjaardag gebeuren, is het voortaan niet meer zijn dag maar hun dag. En daar zullen vast ook wel weer aan wennen...