joekie--> bedankt voor je uitleg het is duidelijk wel balen maar gelukkig dat het kan toch alles voor een goed doel hoop dus dat het echt heel snel raak zal zijn en de zaadcellen het dus gewoon overleven
haha of ze het met de prikken ook stil leggen weet ik niet maar dan moet het wel heel waardeloos worden bij mij want ben nu niet aan het prikken hahaha dus zo ben ik al van mezelf
Wat is het hier stil meiden! Hoe is het met iedereen? Wij horen morgen of ik deze cyclus mag beginnen met spuiten dus vind het wel spannend!! Als het doorgaat valt namelijk alles in onze vakantie en hoef ik niets met werk te regelen om vrij te zijn!!
joekie--> hoe is het gegaan? mag je beginnen? ben heel benieuwd hoor ik hoop het echt voor je vandaag kramp in me buik gehad de hele dag dus toen ik thuis kwam meteen een ovulatietestje gedaan en die was hardstikke positief dus nu hopen dat me eisprong ook doorzet en dan over 2 weken ongie hopelijk hoop dat ik dan echt meteen kan beginnen met prikken en dan alles afwachten maar he... en als het deze ronde mislukt dan gaan we in april ofzo weer verder...
Fijn dat je een positieve test had! Aan de klus nu maar Ik mag deze cyclus beginnen! De 23 ste de eerste spuit! Spannend
Zo, kan nu iets uitgebreider reageren Ik ben erg blij dat ik de 23 ste mag starten met de deca! Ze hebben vandaag een baarmoedermond kweekje afgenomen en ik heb de recepten meegekregen. Ook een huls voor de puregon en een naaldenbeker. Klaar om voor junkie te gaan spelen Alleen deze week nog een keer bloedprikken op HIV en hepatitis.