mooie meid alles was in orde, wat mooi om te zien zeg en wat is ze al gegroeid! hij kon zelfs een doorsnede van bijvoorbeeld de lever laten zien! ongelofelijk!! en we kregen nog 4 foto's mee (zie mijn album). het was een hele mooie dag gisteren!
Wauw gefeliciteerd zeg!!! En wat een mooie foto's! Vooral die van de ruggegraat...jeetje...wat ze allemaal al niet kunnen zien tijdens een echo he pfff ik moet nog zooooo lang wachten voordat ik kan weten wat het word hihihihi
Owww, wat mooi zeg om te zien. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat over een week of zes onze kleine er ook al zo uit ziet. Hele mooie foto's en wat leuk dat jullie weten wat het gaat worden.
dat was ook een mooi moment dat we hoorden dat het een meisje werd, best emotioneel, sowieso dat het gezond is natuurlijk, maar het was een dag om nooit te vergeten!
Gefeliciteerd! Gaaf hoor een meisje! Het is toch super dat ze dat tegenwoordig allemaal zo goed kunnen zien. Ben ook erg benieuwd naar mijn 20 weken echo. Nog maar 4 weekjes...