Vanmorgen mocht ik bellen om te vragen of er morgen een TP zou zijn, nu bleek dat het embryo achter blijft in groei... en dat ik morgen terug moet bellen of ik alsnog een TP heb... of dat het afstel wordt.... Ik zit nu natuurlijk met veel vragen waar die mevr geen antwoord op kon geven... Wie heeft dit ook gehad? Afstel of alsnog wel een TP??? Voel me heel erg verdrietig, krijg mn man ook niet eens te pakken....
Geen ervaring maar snap je verdriet! Hopelijk groeit hij vandaag toch nig door en heb je hopelijk morgen gewoon je tp! Ik duim voor je! Veel sterkte gewenst!
Helaas hier wel ervaring. Bij ons waren vrijwel alle embryo's achter in groei. Zodoende hadden we nooit cryo's, maar wel een terugplaatsing. Alleen geen toppers. Op dag 4 kregen we een 8 cellige of soms zelfs minder terug. Er werd er wel bij verteld dat ze zeker een kans hadden. Hoewel mijn gevoel het tegenovergestelde liet weten. Helaas heeft het hier niet tot een zwangerschap geleidt, maar dat bleek achteraf te liggen aan mijn eicelkwaliteit ( en dus matige embryo's). Heel veel sterkte en succes! Hopelijk komt het in ieder geval tot een TP!