Groot gelijk Minnie, eerst even bijkomen en ontspannen. Ik ben achteraf wel heel blij dat ik nu bij de gyn terecht ben gekomen en niet heel lang zelf heb aangemodderd. Noux, is je temperatuur nog mooi hoog? Wanneer zou je NOD zijn? El, wat balen van je laatste eisprong. Ik probeer elke ochtend een soort van analyse te maken zodra m'n temp iets hoger of lager is. Pff, word soms moe van mezelf. Wat een babyboom is er bij jou gaande. Had/heb ik ook hoor. Het wordt echt een dingetje wanneer je ze super gelukkig met hun kindje ziet...je bent blij voor ze, maar het komt heel dicht bij en het voelt als super oneerlijk wanneer anderen met de pil stoppen en binnen no time zwanger zijn en jezelf in de MMM gaat. Maar gped, ik zie het positief in en m'n vriend gaat er heel relaxed mee om. En als het dan raak is...dan zijn we er ook meer da klaar voor. Spannend je afspraak. Laat je ons weten wat de uitslag is? En van die wijntjes, ik ben ook nog lekker aan het genieten hoor. Net als mijn grote fascinatie voor filet americain en rosbief...dat gaat allemaal pas op de zwarte lijst zodra ik een positieve test in handen heb. Hier schiet het niet echt op...vandaag cyclusdag 34 en gyn had al verwacht dat ik halverwege vorige week ongi zou zijn. Als ik vandaag nog steeds noet ngi zo zijn, dan moest ik een test doen. Ik kon mezelf gisteren niet meer beheersen en heb 'm dus gisteren gedaan en deze was spierwit. Voel me ook helemaal niet zwanger (niet dat ik weet hoe dat voelt ). Net gyn gebeld over de volgende stap, maar men kon niet zeggen of ik vandaag wordt teruggebeld. Ga er maar van uit dat ik weer eens als klapper op de vuurpijl een belachelijk lange luteale fase heb en vol ongeduld moet wachten op m'n ongi voordat ik door mag naar de volgende ronde. Er zou ook een test uitgevonden moeten worden die kan aangeven wanneer je ongesteld wordt...
Hoi hoi.. Is je ongi al op gang gekomen Charlie? Ik heb vandaag weer bloed geprikt. Gelijk ff de gyn gesproken over hoe nu verder. Moet nog 2 weken wachten op m'n menstruatie en anders opnieuw een primolut kuurtje. Als ik ongi ben moet ik de gyn weer bellen voor een HSG onderzoek. Misschien dat m'n eileiders dicht zitten waardoor er geen eisprong kan plaatsvinden. M'n temp is weer gedaald, dus niet zwanger denk ik. Heb vandaag wel telkens steken in m'n linkerlies en dat trekt dan door naar m'n schaambeen. (vandaag cd 21) We wachten gewoon weer af.. Groetjes, Noux
Hi allen, Noux, superspannend! Ga voor je duimen! Hier (heel gereserveerd) heel goed nieuws: ik ben zwanger!!!! Mijn temp was gisteren (op dag 17 na de eisprong) giga gedaald, dus ik verwachtte dat ik die dag ongesteld zou moeten worden. Maar aangezien ik gisteravond een feestje had en toch even zeker wilde weten of ik nog uitgebreid aan de wijntjes kon, toch maar een testje gedaan. En daar was een lichte maar duidelijke streep. Toen snel op de fiets gestapt naar huisarts en ik kreeg net de uitslag van de bloedtest dat ik echt zwanger ben!! Hij is alleen heel gereserveerd en geeft aan dat ik volgende week terug moet komen voor een tweede bloedtest en als die gestegen is, dan pas mag ik echt blij zijn. Volgens hem gebeurt het namelijk heel vaak dat vrouwen ineens ongesteld worden en het dus mis is gegaan in de eerste weken. Vind het dus heel spannend! Dus Noux, het zegt echt niets dat je temp zo daalt, dat heb ik na de eisprong tweemaal gehad. Die liessteekjes heb ik ook een dag gehad. En al een tijdje lags rugpijn, maar ik dacht dat ik in m'n slaap vreemd heb gelegen. En ik hoop echt enorm dat jullie allen binnenkort ook een positieve test mogen vasthouden!
Aaaaah!! Wat n goed nieuws Charlie!! das nog eens n kerst cadeutje!! Nog wel spannend zeker..Duim ontzettend hard voor je dat t blijft plakken!! Heb vandaag ook rugpijn.. Pijnscheuten telkens.. Spannend zeg!! Mn NOD is de 28e.. Volgende week donderdag.. (als ik van n 'normale' cyclus uitga) Ooh.. Ben zo blij voor je Charlie!!
Ik heb ook lichte vorm van PCOS, mijn cyclus is weer redelijk normaal en ik heb ook een eisprong. Maar mijn man heeft ook slecht zaad helaas.. Hierdoor zijn wij gelijk in een ICSI traject gekomen. Hij was toen even gestopt met roken, waardoor zijn zaad aanzienlijk verbeterde. Hierdoor is een gedeelte met IVF bevrucht en een gedeelte met ICSI. Inmiddels eerste punctie achter de rug. Helaas geen zwangerschap. As maandag 24 dec nu een cryo terugplaatsing...
whoohoo!!! Charlie wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd meid, super blij voor je. Ga keihard duimen dat het goed blijft gaan. Hoe voel je je? Aan mijn kant iets minder nieuws. PCOS bevestigd. lichte vorm. alleen ook hrt zaad va mijn man was iets afwijkend. daarom over 6 wk nieuwe test. Wij mogen dus helaas nog niet beginnen met de Clomid. Dat was ff een domper. 5 feb weer terug voor allr uitslagen. En dan of gelijk IUI of zelf met Clomid als zaad toch goed blijkt. Noux..spannende dagen ook voor jou. Houd je ons op de hoogte? Maahi, wat een teleurstelling moet dat zijn geweest. Hopelijk maandag meer succes!
Wat lief meiden, bedankt! Iig al een echo gepland begin januari, hoop dat alles goed blijft zitten en groeien. Jeetje Noux, slopend he die laatste dagen. Vooral als je van die gekke kwaaltjes hebt die je normaal niet hebt. Ik wist niet zeker of dat nou reguliere pre-menstruatie klachjes waren of dat het anders was. Hopelijk ga je met heel mooi nieuws het nieuwe jaar in! El, wat shit dat het zaad niet helemaal ok is. Misschien stelt het je gerust dat de 1e keer het zaad van mijn vriend niet helemaal ok was. Een week later was het wel ok (net binnen de marge). Dus we mochten met de hakken over de sloot aan de clomid. Wel jammer dat je vriend nog even moet wachten voordat hij een nieuwe zaadtest krijgt. Ik blijf her gewoon doorgaan met duimen voor jullie! Maahi, wat heftig allemaal. Hopelijk gaat alles goed de 24e. Hoe lang moet je dan wachten voordat je mag testen? Hier alles goed. Ben fijn aan het bijkomen van drukke tijden bij m'n ouders. Veel lage rugpijn, dus even m'n sportrondjes overslaan..sowieso niet erg met dit weer.
Hoi hoi.. Hoe gaat t El? De 'teleurstelling' al n beetje verwerkt? Wat balen zeg!! Maar net wat Charlie zegt, miss is het de volgende keer wel goed genoeg!! Ik duim voor je.. Hoe gaat t met jou Charlie? Al last van kwaaltjes? Hoop dat je lekker voorzichtig aan t genieten bent! Heftig zeg Maani! Hoop voor je dat t nu goed gaat!! Hoe gaat t met jou Minie? Pff.. Ik heb me toch n testdrang!! Wil wachten tot vrijdag.. Maar das zo lastig Voel nu eigenlijl niks meer.. Ik wens jullie allemaal heel gezellige kerstdagen.. (eet niet te veel) Liefs, Noux
Hoi ladies, allemaal een gezellig kerst gehad? Wij lekker veel (te veel) gegeten en gedronken en vandaag mag ik weer fijn aan het werk Ach ja, iemand moet het kantoor bemannen Noux, hoe staat het met je testdrang? Kun je je nog beheersen tot morgen? Ben benieuwd, laat je wat weten? De teleustelling was met name dat we weer 6 weken moesten wachten. De laatste keer zei de arts, omdat we 6 weken toen ook lang vonden, "Ja het duurt wel even, maar als je dan over 6 weken komt dan hebben we ook echt een behandelplan voor je." En nu moeten we weer 6 weken wachten voor we verder kunnen.. 2013 wordt mijn jaar zeg ik nu maar Charlie, Hoe gaat het met jou? heb je je tweede bloedtest al gehad? Maahi, Jij hebt je terugplaatsing gehad. alles goed gegaan? hoor graag van jullie!
Hi allen! Hoop dat jullie hele fijne dagen hebben gehad! Vind het zo spannend voor je Noux! Ik heb eerst twee dagen voor tijd getest, maar dat was negatief. Maar het is zo verleidelijk om zo smel mogelijk te testen. Zijn je symptomen nog steeds verdwenen? El, hopelijk viel het mee...weer meteen aan het werk. Ik vond het altijd wel fijn. Alles was uitgestorven, zodat ik een keer lekker kon doorwerken. Dit jaar voor het eerst besloten mezelf ook even wat langer vrij te gunnen. Het wachten totdat je echt mag beginnen is inderdaad super frusterend. Zit je bij een academisch ziekenhuis? Ik krijg maandag m'n tweede bloedtest. Verder geen gekke dingen - nog steeds rugpijn en moet om de minuut plassen!
Hoi hoi, Weer lekker gewerkt El? Ik moet morgen weer aan de bak..maar dan weer bijna een week vrij. Zaterdag gaan vriendlief en ik lekker een nachtje weg. Heerlijk!! Heb vanmorgen getest..dipstick van zwangerenkids.. Omowit! Ben ook nog niet niet ongi, dus ik denk dat de 100 mg niet heeft aangeslaan. Kreeg vrijdag een brief van het ziekenhuis dat de afspraak bij de gyn. van 9 jan. verplaats is naar 8 jan. Dan krijg ik de uitslag van het bloed. Als ik ongi ben, moet ik de gyn. bellen voor een HSG onderzoek. Liefs, Noux
goedemorgen ladies, ik heb heerlijk gewerkt... vandaag mag ik weer. Ach, het is alweer bijna weekend dus deze dag komen we ook wel door. Best lekker in alle rust werken. Ik loop inderdaad in een academisch zkh Charlie, Erasmus MC. Weet niet zo goed of het een voordeel is. Er is hier een topic met EMC meiden en die waren enthousiast. Bovendien woon ik vlakbij, dus het is ook gewoon praktisch. Alleen 2x 6 wk wachten is echt te lang!:x spannend maanag, komt vast goed! Ik duim in ieder geval voor je. Balen Noux, je hebt toch altijd stiekem de hoop dat er ineens een streepje verschijnt..je zit nu op CD 30 toch als ik goed gerekend heb? Afspraak bij Gyn iig dagje eerder. Succes en houd ons op de hoogte. Veel plezier morgen, ga je nog iets bijzonders doen?
Ook heeel fijn! Oke, tjsa ik zou er over een paar dagen nog een test tegenaan gooien als je ongi nog niet is gekomen. Voor nu, even lekker relaxen samen. Have fun en geniet ervan!
Hi ladies, En Noux, nog niet ongesteld geworden? Zie dat je al drie dagen overtijd bent. Er is altijd nog een kansje dat er wat later een HCG waarde in je bloed is te vinden. Wat is dat HSG onderzoek eigenlijk? El, ik zit ook in een academisch ziekenhuis, maar heb er ook wel een goed gevoel bij. Behalve dan dat alles allemaal iets langer duurt. Ze hebben mij uitgelegd dat ze elke keer, voordat ze een volgende stap nemen, mijn casus uitgebreid gingen bespreken tijdens een multidisciplinair overleg. Merkte wel dat toen je eenmaal Mocht beginnen met de behandeling, alles wel een stuk sneller gaat. Genet van jullie weekend!
Lieve dames, bij deze wil ik jullie een gezellige jaarwisseling wensen en een mooi, gelukkig, gezond en liefdevol 2013. Hopelijk wordt het voor iedereen een vruchtbaar jaar!
Hallo Dames! Allemaal een gelukkig, gezond en vooral vruchtbaar jaar gewenst!! Hoe gaat het met julle allemaal? Hier nog geen ongi te bekennen..zondag nog weer een test gedaan, maar die was ook negatief..Denk nu echt dat de 100 mg ook nog niet genoeg voor me was! Een HSG onderzoek is niet zo'n prettig onderzoek wat ik hier zoal lees. Ze spuiten een vloeistof door je eileiders en dan kunnen ze door middel van röntgenfoto's zien of ze wel los zijn. Maar als ze dicht zitten moet de vloeistof weer via de zelfde weg terug, en dat is een pijnlijk moment volgens andere forum dames. Groetjes, Noux
Ladies, Aan de late kant, maar niet minder gemeend: een heel gelukkig en vruchtbaar 2013 gewenst, vol positieve testen!! Hebben jullie een gezellig oud & nieuw gehad? Wj waren met een vriendengroepje weg, maar ik voelde me zo ellendig dat ik bijna flauw ben gevallen. Lig nu in m'n bedje. Niet ideaal, maar gelukkig heb ik m'n iPad bij de hand. Wat ontzettend balen Noux. Wat gaat er nu gebeuren, moet je langs het ziekenhuis om een nieuw recept Primulot op te halen of moet je wachten tot je al geplande afspraak? Dat klimkt niet fijn, dat onderzoek. Hoop dat je vriend met je mee kan gaan naar het onderzoek om je te steunen.
He bah Charlie..Ben je misselijk? Van de zwangerschap of een griepje te pakken? Ik mag morgen weer beginnen met primolut. De afspraak voor as dinsdag blijft gewoon staan! Mijn vriend gaat altijd mee naar de gyn, dus hij gaat ook mee met het HSG onderzoek. Je mag ook niet zelf naar huis rijden dan. Het schijnt dat je een sterke vorm van ongi klachten krijgt. Bloedingen en krampen... Groetjes!
Hoi dames, excuses voor de lange radiostilte van mijn kant! Was lekker een paar dagen weg met kerst en daarna nog lang bij familie enzo. Even lekker bijkomen! Maar ook ik wens jullie allemaal een heel gelukkig en vooral vruchtbaar 2013 Dit wordt ons jaar! Charlie gefeliciteerd met je zwangerschap! Wanneer heb je de eerste echo? Lijkt me heel spannend! Hoe is het met de rest? Voor mij is het dan ook bijna zo ver. Aanstaande woensdag naar de fertiliteitsarts... Vind het best spannend eigenlijk. Ook wel omdat ik er de laatste weken wel emotioneel onder ben. Zo met de kerstdagen en nu we al een jaar bezig zijn. Mensen die vragen hoe 2012 voor je was en of je je doelen gehaald hebt... zucht. Ook weer een baby geboren en echofoto's gezien van een vriendin, dan vind ik het wel weer even moeilijk.