He El wat naar dat je nu eigenlijk nog niks weet. Wachten duurt zo lang, zeker op deze manier. Hoop voor je dat je in ieder geval vast met de chlomid mag beginnen. Zou mooi zijn als je je eigen lichaam vast 'aan de praat krijgt'. Ook voor jou balen noux, nog steeds geen eisprong dus.. Succes morgen. Wij moeten volgende week vrijdag terug voor de nieuwe uitslag, maandag worden we eerst besproken in het team. Nog even geduld dus. Maar wilde dat mijn vriend zijn zwemmers vroeg deze week inleverde. Heb eind deze week eisprong en wil toch alle kansen benutten Linnepinna helaas heb ik nog geen verstand van bloeduitslagen. Wanneer kun je terug voor de 2e afspraak?
El, Nou ja zeg wat een communicatie zeg in het zkh! Wat heftig allemaal van je vriend! Hoop dat hij dan spoedig wordt geopereerd! Hopelijk mag je wel alvast beginnen met de Clomid! Wanneer hoor je dat? Gelukkig dat deze Gyna wel fijn was. In het vervolg deze ook maar vragen! Sterkte met alles! Knuffel via hier. Noux, Oh wat is dat wachten vervelend, en dan al 4 dagen overtijd en nog geen positieve test! Hoe was je belafspraak vandaag? Minnie, Nog een weekje wachten en dan weten jullie meer! Hoop dat voor jullie de tijd snel gaat! Linnepinna, Fijn dat je eerste afspraak mee viel. Dat geeft dan toch een gerust gevoel. Ik heb geen idee wat de waardes moeten zijn?! Wel 'leuk' ook voor jullie misschien, ik schrijf nu mee bij Clubs, en dan 'meiden die in februari starten met Clomid'. Kijken jullie er maar eens. Mag ook voor diegene die al wat eerder gestart zijn met Clomid
Hoi.. Wij gaan steeds verder de MMM in helaas.. Vandaag de bloeduitslagen gehad, en zoals ik al had verwacht, nog geen eisprong. Aangezien ik de hoogste medicatie in tablet vorm heb gehad, moet ik zsm weer naar de gyn. Heb nu een afspraak staan voor volgende week donderdag om 14.50. Ze willen nu 'een andere koers gaan varen' werd me gezegd. Ben heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren! Voel me echt vreselijk down, vooral omdat een collega gister is bevallen, en een andere collega dinsdag aankoningde zwanger te zijn.. Terwijl ze er helemaal niet mee bezig waren... Pff..Life sucks!!
Oh Noux wat balen zeg. En dan ook nog een week wachten voor je.meer duidelijkheid krijgt. Snap dat je er even helemaal doorheen zit. Sterkte! Ook heel herkenbaar, mijn collega is volgende week uitgerekend en ik merk dat ik steeds meer vrees voor nieuwe aankondigingen. Lijkt iedere maand wel moeilijker te worden, ook al gun ik het een ander natuurlijk ook. Hier ook een lomp collega die tot 2x toe suggereerde dat ik zwanger zou zijn (in groep met andere collega's). Was echt heel ongemakkelijk. Niet leuk. Hoop dat er snel iemand met goed nieuws komt, dat kan dit forum wel gebruiken
Deze is 29 maart! Dus nog even afwachten. Eerste bloeduitslagen waren iig goed. Heb kunnen vinden wat de normaalwaardes zijn. Morgenvroeg moet vriendlief zijn zwemmers brengen. Hopelijk kan ik in mijn avonddienst hiervan al de testuitslagen zien. Groetjes linnepinna
Hallo dames, hier vanmorgen bij de HA geweest. 11 maart mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog. Hopelijk krijg ik dan wat meer duidelijkheid. Ben al een half jaar niet meer ongi geweest. Wil graag met jullie mee kletsen.
Hey dames, Hier een klein beetje goed nieuws eindelijk, na alle slechte uitslagen. Hadden 2de gesprek aangevraagd en nu mogen ondanks dat mijn man nog bij de androloog loopt toch beginnen met Clomid 50mg. Begin morgen aan de Primolut kuur om ongi op te wekken en dan mag ik met Clomid starten. Kan ook bij het feb clomid clubje Suus Voelt fijn nu verder te mogen Mijn man moet 12 maart weer terug naar de androloog. Aangezien vorige keer de arts-assistent had gekeken en er nog al wat discussie was over de uitlagen, wilde de arts nu zelf kijken. Ben benieuwd wat hij zegt. Ondertussen blijft hij wel op de wachtlijst staan voor de operatie. Heb nu een fijne gyn die met ons meedenkt, zo'n verbetering!! dus probeer ook steeds met haar de afspraak te plannen, aangezien je in een academisch ZH steeds een ander hebt anders. Noux, wat vervelend voor jullie allemaal zeg! dikke knuffel! begrijp hoe je je voelt.. Morgen heb je je afspraak in het ZH toch? Ben benieuwd wat ze van plan zijn, laat het even weten? Welkom Marleen, en succes bij je eerste afspraak. Viel mij alles mee. Bloedprikken en echo. Minnie, jullie krijgen vrijdag uitslagen toch? Hoop dat alles goed is bij je vriend!
Hallo! Hier het bericht gekregen waar ik al 'bang' voor was.. Moet beginnen met hormoon spuiten. (Ovitrelle) Krijg as maandag al 'prikles'! Ben nu nog bezig met primolut en wanneer ik ongesteld word/ben moet ik de 3e dag beginnen met mezelf spuiten.. Dat is dan waarschijnlijk volgende week zaterdag/zondag. Ook krijg ik dan weer een HSG onderzoek. Het 2e zaadonderzoek van vriendlief was ook helemaal niet goed, dus we beginnen ook gelijk met IUI..Pff..wel een tegenvaller, maar goed. Ook moeten we voorzichtig gaan denken aan IVF! Had het wel verwacht, maar valt me toch wel tegen allemaal! Wat fijn El, dat je toch al met de Clomid mag beginnen!! Succes Marleen! 1e keer viel mij ook reuze mee! We gaan aankomend een weekendje weg met mijn ouders, broers, zusje en alle aanhang.. Heb er echt zin in!! De gedachten op iets anders en alleen maar Gezelligheid! ('gelukkig' heeft er nog niemand kids..) Liefs Noux
Fijn El dat er eindelijk iets gaat gebeuren! En ook super dat je een meedenkende arts hebt, dat scheelt toch een hoop, al is het alleen maar voor je gevoel. Balen Noux, je had het natuurlijk wel al verwacht maar nu is het dan toch echt zo. Waar hangt het van af of je eerst alle IUI pogingen mag doen of je snel met IVF moet starten? Lijkt me wel spannend, zelf moeten prikken. Succes maandag! En veel plezier op je weekendje weg, even lekker met andere dingen bezig zijn! Welkom Marleen!
Ik praat hier niet mee, maar lees wel wel haha. Ik reageer toch maar even op je Bij mijn eerste bezoek kreeg ik een inwendige echo en ze heeft inwendig gevoeld (onderzoek) en ze heeft met de eendenbek gekeken naar iets (vraag me niet wat haha). Ik heb toen de dag erna bloed laten prikken op haar verzoek en tijdens mijn menstruatie weer. Dat was het, dus niets bijzonders. Tweede bezoek wist ik dat ik weer een inwendige echo zou krijgen. Dus dat is wel fijn, de volgende bezoeken zeggen ze het wel als ze iets gaan doen. Succes!
Ik had tijdens de eerste afspraak een inwendige echo en bloedprikken. En een hele rits aan vragen natuurlijk. En voor vl een semenanalyse. Vandaag de tweede afspraak gehad, en goed nieuws Goede bloeduitslagen en nog beter een goede sementest. Van 10% goed naar 42% goed. Helemaal in orde dus. Vl helemaal opgelucht natuurlijk. Dus onze kansen zien er nu beter uit en we moeten het nu tot eind van het jaar zelf proberen. Ik mag wel nog een hsg onderzoek. Mag zelf kiezen of ik dat wil en zo ja wanneer. Lijkt me niet echt een prettig onderzoek dus denk er even over na. Heeft iemand van jullie zo'n onderzoek gehad? Ik denk wel dat ik het wil, denk nu juni of juli, net voor of na onze vakantie. Eerst maar eens wat info opzoeken.
Beste Minni84 Ik wilde even zeggen dat wij hetzelfde hebben gehad met de zaaduitslag. Eerste keer ook niet goed en de tweede keer normaal. Bij mijn man is de beweeglijkheid van het zaad niet optimaal, maar door de hoeveelheid zaadcellen in totaal heeft het zich de tweede keer gecompenseerd waardoor het "normaal" was. Waar lag bij jouw vriend het probleem? Beweeglijkheid, hoeveelheid zaad? Wij testen in april nogmaals.
Hoi limburg. Bij ons was de beweeglijkheid het probleem, was 10% goed de eerste keer en nu 42% goed Deze keer was het qua volume niet zo veel maar dat verschilt heel erg per keer dus is niet zo relevant. Aantal was wel goed beide keren.
hoeveel tijd (weken) zat er tussen de testen? heeft je vriend nog aanpassingen in zijn levensstijl gedaan verder?
@minnie84: we lopen trouwens gelijk; ook bezig sinds december2011.. nog geen één keer zwanger geweest helaas. Dezelfde situatie dus. bij mij was ook alles oke. Gynaecoloog zag bij mij het nut van een Hsg niet in; omdat er uit mijn bloedwaardes bleek dat er geen infecties of ontstekingen waren of zijn. Ze wist daarom zo goed als zeker dat er geen blokkades waren. Dus ik hoef (vooralsnog) geen hsg.
Dames bedankt voor jullie reacties! Hier dacht ik gisteren ongi te worden omdat ik wat rood/bruin verlies in mijn ondergoed had. Vandaag niets meer. Alleen met afvegen wat dun licht rood verlies bijna niets.. vandaag dag 140 wat een lange cyclus.. 11 maart maar naar de gyno
Toevallig limburg, dat jullie dezelfde situatie hebben. Er zat bij ons 3 maanden tussen de testen. Mijn vriend heeft de laatste 2 maanden zinkpillen en omega 369 pillen geslikt, draagt nu van die wijde onderbroeken en gaat niet meer in bad of naar de sauna. Verder eten we gezond, maar dat deden we altijd al. Bij mij is er ook geen indicatie voor een hsg, maar ik kreeg het toch aangeboden gewoon als extra zekerheid. Daarom mag ik ook zelf kiezen of en zo ja wanneer ik dat wil. Bij welk ziekenhuis zitten jullie?