Veel meer zin in seks

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elisje, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Nu weet ik wel dat van nature je wel meer zin krijgt rond de eisprong en dat mannen het ergens ook wel onbewust opmerken dat hun partner vruchtbaar is, maar wat ik deze week had en nog steeds heb is me nog nooit overkomen.
    Loop hele dagen rond met zin, zelfs mijn vriend staat er van te kijken. Niet dat hij klaagt hoor, verre van. Maar het valt wel heel hard op.

We zijn nu iets meer dan een jaar bezig met zwanger worden, en behalve de eerste 2-3 maanden zei ik eigenlijk altijd wanneer ik in mijn vruchtbare periode zat, zodat we op goeie momenten konden vrijen. Op andere dagen, niet in de vruchtbare periode dus, moest mijn vriend mij echt verleiden.

Nu had ik gisteren mijn eisprong, maar ben al de hele week niet te houden geweest. Zelfs vanmorgen stond ik er nog mee op.

Zijn er meer meiden hier die dit hebben of gehad hebben?

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik heb het nu, maar dat telt zeker niet ;)

3. francien1984

12 okt 2006
    51
    0
    0
    Ja dit komt mij ook wel bekend voor.
    Maar ik heb meestal wel zin, maar dan is de drang net wat hoger.

4. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik vond dat na het stoppen met de pil, ook mijn zin meer werd, nu na een jaar, wil ik het liefst niets anders (geen dag missen). Mijn man kan me bijna niet meer bij benen. Nu dus ook weer flink aan het klussen geweest, maar schijnbaar wil mijn follikel dit keer niet zelf springen, dus afwachten. Maar zin JA HOOR.

5. Jose1979

Jose1979 Actief lid

18 aug 2006
    169
    0
    0
    eindhoven
    Ik ben pas afgelopen augustus gestopt met de pil en merk heel erg dat het zin in...heel erg toegenomen is...

6. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Na het stoppen met de pil merkte ik ook wel dat ik er meer voor te vinden was. Maar ben ondertussen al meer dan een jaar gestopt en de afgelopen week was me toch veel "erger" dan het ooit geweest is.

7. triez

triez Actief lid

het is mij ook opgevallen dat de zin meer is nadat ik gestopt ben met de pil ( aug) voorheen was de zin er ook zeker , maar nu is het nog iets meer.
    Ook heb ik het idee dat het nog fijner is zonder die pil....
    Nu hopen dat al dat gefriemel gauw een kleine frummel brengt!
    xx triez

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik had het deze keer zeker. Ik heb gisteren mij ei gehad maar had de hele week al flink zin. Dit herken ik eigenlijk niet bij me zelf maar ik heb manlief niet horen klagen:)

9. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik denk dat ik sinds het stoppen met de pil ook meer zin heb, maar ik denk dat het voor een groot gedeelte ligt aan het zwanger willen worden. :) Wil meer mijn best doen zeg maar.
    Maar zal ook wel natuurlijk zijn dat je rond je eisprong meer zin hebt. En juist tijdens je ongi niet.. vind ik ook een beetje ranzig om het dan te doen.. hihi

10. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    ik had het vooral de 1e maand nadat ik gestopt was,rond mn eisprong.
    nu is het wat minder geworden,maar heb wel meer zin dan toen ik de pil nog slikte

11. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Dat is het nu net wat bij ons zo opviel. Na het stoppen met de pil kreeg ik wel wat meer zin en rond de eisprong ook wel. Maar zo erg als het nu is is het nog nooit geweest.

En idd mijn vriend hoor je ook niet klagen hoor. Ik vind het alleen een beetje raar omdat ik ondertussen nu toch al meer dan een jaar van de pil af ben.

12. Alex

Alex Lid

23 sep 2006
    92
    0
    0
    Voordat ik gestopt was met de pil hadden we maar weinig sex. Ik had er of geen zin in, of het lukte gewoon niet. Natuurlijk wist ik dat het laatste echt tussen mijn oren zat, maar ik had geen idee wat ik er mee moest.
    Sinds ik gestopt ben met de pil is dat probleem opgelost. Ik heb weer zin én het lukt weer. :)

13. Suus81

Suus81 Actief lid

22 jun 2006
    265
    0
    0
    Ondanks dat ik sinds mijn eisprong (vorige week dinsdag) last heb van mijn onderbuik en soms van m'n borsten, heb ik erg veel zin in seks!

Deel Deze Pagina