1e clomid kuur

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door riska, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riska

riska Nieuw lid

18 mei 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik ben Riska en ben afgelopen maand gestart met clomid 50 mg.

Ik heb al een dochter van bijna drie jaar en we willen heeeel graag een tweede.
    Na het uitblijven van mijn ongesteldheid vanaf september tot februari ben ik naar de gyn geweest en is er pco geconstateerd.
    Zit nu op dag 21 van mijn 'hoop ik' cyclus en ben afgelopen maandag voor het laasts bij de gyn geweest.
    Ze twijfelde door vocht dat er te zien was of ik misschien zondag een eisprong gehad zou hebben. Er was nog een follikel van 19mm te zien, dus als ik nog geen eisprong gehad heb zou deze nog kunnen springen.
    maandag, dins en vandaag negatieve ovulatietesten...

Ben op het moment een beetje in de war. De ovulatietest van vanochtend was negatief, maar het streepje was niet heel veel lichter dan het controlevenster.
    Even erna nog een ovu-test gedaan en deze was duidelijk negatief.
    Voel al dagen van alles (gevoelige tepels en zeurend gevoel in onderbuik).

Ik hoop zooooo erg dat ik misschien al zwanger ben, maar ben ook al helemaal gelukkig als ik deze maand gewoon eens een keer een eisprong heb!

Als ik nog een eisprong ga krijgen wordt het wel een erg lange cyclus ong. 37 of 38 dagen en van uitgaande dat ik dan morgen een echt positieve ovu test zal hebbben.

Nou ja we wachten het allemaal maar af. Ik hoop dat iemand dit leest en zich er in herkent, er ervaring mee heeft of gewoon een praatje wil maken.

groetjes

2. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hoi Riska!

Nouja, ervaring hiermee heb ik niet. Kan me voorstellen dat het allemaal heel spannend is! Als ie zondag gesprongen was, wanneer zou je nod dan zijn?
    En anders is ie inmiddels al gesprongen. Welke ovu testen gebruik je?

Iig klets lekker mee, en sterkte en succes met wachten!

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    welkom!!!
    heel veel succes!
    en hoop dat jullie wens heel snel in vervulling mag gaan!!!

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    welkom en heel veel succes

5. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Hoi Riska,

Ik ben ook met provera bezig allereerste keer. daarna clomid.
    W willen heel graag en kindje, maar na een jaar proberen en maar 1 cyclus.... lopen we nu bij de gyneacoloog.Alle onderzoeken waren verder in orde gelukkig! nu hopen we met clomid we succes te hebben. Ik vind het wel heel spannend allemaal!! zit nu op me 4 dag provera en kan niet wachten tot ik straks kan tesetn op eisprong met de clomid. Ik heb nu testen van kruidvat heb ze ook van cleablue gehad mar dat werd een beetje duur.. en heb de daarn van zwanger&kids gehad maar die vertrouwde ikniet echt...
    ik ga zostrakjes met die van de kruidvat aan de gang en ook elke dag temperaturen. dubbel op hihi! met welke testen heb jij goede ervaring? Werd jullie bij j eerste kindje ook wat moeilijker zwanger of lukte dat wel snel?
    liefs!

Deel Deze Pagina