hallo ik ben nieuw hier!! had al op een berichtje gereageerd en nog niet voorgesteld dus dat ga ik n eerst eens even doen! Mijn vriend en ik zijn al een jaar bezig om zwanger te worden maar doordat ik bijna tot geen cyclussen heb na langdurig pilgebruik, is dit nog niet gelukt. Hier balen we van want een kindje is zoooooo welkom!! Dus een tijdje geleden dor de huisarts doorverwezen naar de fertiliteitsarts (wat heeft die wachttijd lang geduurt!!!!)maar eindelijk eerste afspraak gehad! Alle onderzoeken hadden een gelukkig goede uitslag!! Nu afgelopen vrijdag gestart met provera en daarna aan de clomid. Zit nu op dag 4 van de provera. en heb al een beetje buikpijn wat ik voorheen ook bij de menstruatie had.. Hopenlijk worden we snel zwanger!! En dat hoop ik voor iedereen hier aanwezig die zwanger wilt worden. Ik weet hoe het is als je kinderwens groot is en iederee om je heen wordt zwanger behalve jij... en hoezeer je het iedereen ook van harte gunt het doet wel pijn dat het zelf niet lukt.. nou, ik vind het gezellig om hier te gaan kletsen met jullie! Misschien spreke we elkaar snel! groetjes!!!
welkom hopesoon.... wij hebben in het zelfde traject gelopen en zijn 2 mnd geleden naar huis gestuurd met probeer het nog maar een half jaar en nu zijn wij misschien zwanger naar 2 jaar tijd... ik wil je niet alle hoop onthouden want anders hou je het niet vol maar blijf volhouden en klinkt misschien gek maar wees er niet te veel mee bezig dan lukt het vanzelf... groetjes
Thanks allemaal!!! @ Forever, Hopelijk is het voor jullie nu zover! ja het is heel moeilijk probeer er niet constant mee bezig te zijn maa op een of andere manier doe je dat toch onbewust... en ook omdat mijn allerbeste vriendinetje en nog een andere vriendin zwanger zijn... xxx