Vandaag in lommel geweest bij echobaby Echt fantastisch ze zat het meteen echt een top wijf!!! En we krijgen een jongen!!!!
Ja geweldig!!! Ik heb al een koningspaar uit een vorige relatie en stiekum hoop ik nu wel op een jongetje... leuk voor papa en opa Maar als het een meid is..ook prima uiteraard
Gefeliciteerd!!! Wel apart trouwens... ik heb exact dezelfde pottyshot op het forum gezien.. zelfde beeld, zelfde termijn en ook in lommel en bij die baby zei ze een meisje. Overigens vind ik de nub ook in de meisjesstand staan, maarja... dat is mijn visie Ps je banner klopt niet....
Meeen je niet??? Ze zei by ons dat het echt geen meisje uit kon komen balletjes alles had ze laten zien, hebben ook een dvd hy laat hem heeel vaak zien We horen het 17 september well
Miss dat het veel op elkaar lijkt en zei net het verschil kan zien Jullie maken me nu wel beetje bang hoor
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Maar hoezo noem je het ''bang worden''?? Je bent ruim 13 weken zwanger, in principe kan het alle kanten op, je hebt wel een super mooie echo trouwens maar op dat termijn zou ik er niet 100% zeker van zijn.. En een meisje is net zo bijzonder hoor! Weet ik uit ervaring
Niet bang worden meid! Zij heeft supergoede apparatuur! Ik had hier ook nub foto's geplaatst, iedereen zei een meisje. Echobaby overduidelijk een jongen. En ik heb hier nu toch echt een klein kereltje in mijn armen liggen!
Vind dit niet overtuigend een jongen! Zou op basis van deze echo nog niet blauw gaan shoppen Je bent nog 13 weken zou zeker met 15/16 weken nieuwe echo laten doen als het idd een jongen is dan moet je duidelijk een piemeltje zien rond dat termijn
Ja op de fotos zou t miss volgens sommige niet duidelijk zijn Gelukkig hebben wy 20 minuten op dvd waar die met zn piemeltje volop aan het showen is, ze had ook een echo van een meisje laten zien en t verschil zag je heel goed , omdat mn vriend persee zeker wilde weten of het echt n stamhouder was, hy kon t niet geloven Ze Zei ook hier kan noooit een meisje uitkomen En denk dat ik daa toch maar vanuit ga zei heeft immers goed aparatuur en zeker een goede opleiding gedaan, dus geloof eerder haar dan nud tuurders , maar we zullen het 17 sep nog een keertje horen en dan hopelijk nog steeds een piemeltjeeee!!! Anders neem ik mn woorden terug ( en zouden niet erg vinden een meid) zou t eerder sneu voor mn vriend vinden zo trots hy kan als enige in heel de familie zijn achternaam voort zetten
Ik ben met 14 weken van een jongetje bevallen en die was helemaal ,in takt, maar daar kan je echt geen piemeltje zien hoor , zelfs niet live... Dus het blijft nog ff spannend