Ben ik nu zwanger of niet....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Habiba, 5 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Habiba

    Habiba Nieuw lid

    5 okt 2005
    2
    0
    0
    Maastricht
    Hallo allemaal,

    Zit al enige dagen op deze site mee te lezen met jullie leuke maar ook minder leuke berichtjes.......
    Ik zit ook met een dilemma en heb me daarom vandaag aangemeld als nieuw lid.....

    Hetvolgende is het geval namelijk.......

    Heb op 8 september een operatie gehad(vervanging ICD-paecemaker, ben hartpatiente) onder volledige narcose, en was toen ook ongesteld.
    Heb toen een 3-tal weken thuis hersteld en hebben bijna dagelijks "geklust". Ik zou eigenlijk afgelopen zondag of maandag ongesteld moeten worden, maar ik kreeg zondagnacht, na een "klusje"(niet ruw ofzo, gewoon normaal) ontzettende krampen in mijn buik, en dan meer aan de zijkanten en boven- en onderkant, niet in het midden, ook had ik continu het gevoel dat mijn buik tot in mijn keel vol zat, ook veel boeren. De pijn is vandaag alweer minder maar voel af en toe nog wel iets "borrelen".
    Nu heb ik gisteren al een test gedaan bij de huisarts, maar die was negatief, vandaag ben ik nog steeds niet ong....
    Zou het misschien iets van de narcose kunnen zijn, misschien zijn mijn hormonen op hol geslagen haha.... nee maar serieus......

    wat denken jullie???
    Ik wil het echt zo graag, word gek van het piekeren.....haha

    Liefs Habiba
     
  2. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik wou dat ik een antwoord kon geven habiba, maar ik kan het echt niet zeggen.
    Heb ook geen ervaring met zo'n dingen. Mss nog een weekje afwachten en dan es testen als je nog steeds niet ongi bent.
    Ik duim voor je dat het dan toch nog positief is hoor.
     
  3. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Narcose gooit heel je lichaam in de war.
    ik heb het ook vaak gehad en dan was ik een hele tijd niet ongesteld en had wel krampen terwijl er niks kwam.
    Gewoon afwachten is mijn advies.
     
  4. Habiba

    Habiba Nieuw lid

    5 okt 2005
    2
    0
    0
    Maastricht
    Bedankt voor jullie snelle reacties !! Thanks !!
    het is inderdaad zo, ik zal toch nog maar even moeten afwachten, maar als ik zo lees dan heb ik wel de klachten van de 1e symptomen, zeurderig gevoel in mijn buik, af en toe misselijk, geen hongergevoel...... achja misschien praat ik het mezelf gewoon aan.....

    Ik wens in ieder geval iedereen die zwanger wilt worden heel veel succes !!!

    ik hou jullie op de hoogte ;)
     
  5. liefje

    liefje Actief lid

    12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    normaal ben ik heel regelmatig met mijn menstruatie, maar nu ben ik al vier dagen overtijd, daar ik volgens mij geen echte tekenen van zwangerschap heb, durf ik nog geen test laten doen, ik wou zelf nog een paar dagen wachten om zeker te zijn.
    Wat vinden jullie daarvan???
     
  6. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Tja als we wat meer van je situatie zouden weten zouden we je advies kunnen geven.

    Gebruikte je de pil?
    Heb je altijd een regelmatige cyclus?
     
  7. Sigietje

    Sigietje Actief lid

    11 okt 2005
    150
    1
    0
    Oostakker België
    Hallo iedereen!

    Afgelopen weekend hebben mijn partner en ik enorm veel geklust... we waren allebei heel relaxt... (ik neem sinds een maand de pil niet meer)
    dinsdagavond voelden mijn tepels ongelooflijk gevoelig aan, bijna pijnlijk zelfs... en dat is nog steeds niet over... dus ik begon hierover info op te zoeken op het net en kwam zo op deze site terecht.
    Ik heb hier de calculator gebruikt en bleek dat ik net afgelopen weekend ERG vruchtbaar was zou het kunnen dat ik dan al zovlug gevoelige tepels heb? Het lijkt me wel heel bizar! Ben nog nooit zwanger geweest dus ik kan het niet weten... nog 11 dagen en ik kan testen... maar goed het zal wel niets zijn zeker? ik vrees dat mijn hormonen me serieus in de maling aan het nemen zijn ;)
    ik wens jullie alvast veel succes toe!
    groetjes Sigrid
     
  8. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Na het stoppen met de pil had ik ook enorme zwangerschaps verschijnselen, helaas was het voor mij niet zo ookal kluste ik in de vruchtbare periode. Maar na het stoppen is je lichaam van slag. Ik werd dus na een cyclus van 85 dagen ongesteld. Ik duim voor je maar ik denk (niet om je te kwetsen ofzo) dat je niet zwanger bent en dat het een reactie van de pil is.
     
  9. liefje

    liefje Actief lid

    12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    ik gebruikte een gewoon spiraal zonder hormonen, volgens de dokter ben ik dan direkt terug vruchtbaar. Nu ik ben ondertussen al vijf dagen overtijd. Ik hoor overal maar van zwangerschapsverschijnselen, nu de laatste dagen is mijn eetlust erg verminderd en voel ik me overdag soms heel slecht, ik kan niet veel eten heb altijd onmiddelijk het gevoel dat ik voldaan ben en normaal ben ik een heel goede eter, heb ook met momenten stekende pijnen in mijn liezen. Normaal als ik mijn menstruatie moet krijgen voel ik al een paar dagen op voorhand een zeurende pijn in mijn onderbuik en dat heb ik nu niet. Maar zelf vind ik dat ik nog een paar dagen zou moeten afwachten voor ik een test doe, het kan mss zijn dat door dat ik mijn spiraal heb laten verwijderen, mijn cyclus niet meer zo regelmatig is als ervoor.
     
  10. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    ik had ook de gewone koper spiraal (zonder hormonen) maar heb er toch nog 10 maanden op moeten wachten dus geef niet op als het niet direckt raak is (hoop het natuurlijk wel voor je)
     
  11. liefje

    liefje Actief lid

    12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Nu begin ik toch wel wat last te krijgen in mijn buik, ik geloof dat de :evil: niet lang meer op zich gaat laten wachten, maar ik hou jullie wel op de hoogte en ik geef zeker de moed niet op hoor, we beginnen dan gewoon opnieuw en zien dan weer verder.

    Waarschijnlijk zit ik in een heel lange cyclus na het verwijderen van mijn spiraal.

    groetjes iedereen
     
  12. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ook ik heb verder geen klachten van mijn zwangerschap hoor en ik hoefde niet extra lang op mijn menstruatie te wachten die was juist iets regelmatiger dan ervoor. Misschien toch even een testje wagen?
     
  13. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    En liefje al getest?? ben wel benieuwd hoor!
    groetjes eliesja
     
  14. liefje

    liefje Actief lid

    12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Een test is er niet meer van gekomen eliesja, vandaag hebben de :evil: :evil: hun intrede gedaan :( , was wel een extra lange cyclus van 36dagen, heb ik nog nooit gehad. Maar we laten de moed niet zakken he en beginnen gewoon opnieuw hihi.
     
  15. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Ik wist niet dat je als verschijnsel het aan hongergevoel ontbreekt?? Ik heb namelijk gevoelige tepels en geen honger???? Ik maak mezelf echt helemaal gek ... maar geniet ervan ;) . Ik ben gewoon verslaafd geraakt aan dit forum ... Geweldig

    succes allemaal
     
  16. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    he natas, ik snap trouwens je banner niet. dag 19 en over 3 dagen testen?? had je dan een cyclus van 22 dagen?
     
  17. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    ja idd. klopt volgens mij niet helemaal hihi :oops: . Zal m even veranderen. Want dit moet nu 28 zijn natuurlijk :D . Ga het gelijk even doen .. bedankt ;)
     
  18. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    ik heb ook sinds een paar dagen geen hongergevoel meer ben sinds vorige maand gestopt met de pil ben elke dag misselijk en heel erg moe ik weet dat ik nog in mijn cyglus periode zit en dat ik moet wachten maar tis wel heel apart allemaal ik denk dat t gwn komt omdat ik gestopt ben met de pil dat ik nu afkickverschijnselen heb weet t haast wel zeker tis wel heel raar allemaal en kun je ook duizelig worden als je gestopt ben met de pil ik weet t niet maar ben de laatste tijd heel erg licht in mijn hoofd

    verder iedereen succes!!!!
     

Deel Deze Pagina