citygirl, wanneer had je je eerste positieve test?? zegt volgens mij ook veel! had je die al 3 wkn terug dan lijkt t me foute boel.... ik ben bij mn 2e kind ook 1.5 week terug gezet, maar dat kon toen kloppen, ik had pas laat positief getest. ik hoop voor je dat t goed zit natuurlijk! xxx
ik werd bij deze zwangerschap 11 dagen terug gezet, wel een kloppend hartje maar alleen inwendig te zien, horen was nog niet mogelijk. 2e echo, kreeg ik er spontaan 2 weken bij, als jullie het nog snappen!! ik hoop voor beide meiden dat het goed zit!!!
hoi allemaal hier inmiddels erg goed ziek heb zelfs medicijne van de dok gekregen. ik had op 5 oktober een positieve test.. gewoon een duidelijke geen knaller. en 7 okt heb ik die digitale van de CB gedaan en die zei 1-2 weken. 2 nov mag ik terug Spannend!! @Jazz ik zal aan je denken meis....
@ Citygirl! Spannend! Volgende week woensdag dus... Dat je zo ziek bent, is dat zwangerschapsmisselijkheid? Dat zou een goed teken zijn natuurlijk (alleen wel erg vervelend!)
Hier inmiddels ziek gemeld...rugpijn en ontzettende buikpijn..weet niet zo goed wat ik moet doen of de gyn bellen of de ha.....voel me echt niet lekker zelf misselijk van de pijn dussss.....
Jazz, goed dat je je hebt ziek gemeld meis! Je hebt nu echt even genoeg aan jezelf. Doe je wel rustig aan? Kruip "lekker" in bed. Denk aan je. xx.