Alweer niet aangekomen.

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by saartje27, Jun 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Hoi,

Vanmorgen bij de VK geweest. Moest op de weegschaal staan en ben alweer niet aangekomen.
    Vorige maand niet aangekomen en de maand daarvoor maar een halve kilo.

Kindje groeit wel goed, en houd wel wat vocht vast. Vind het dan zo raar dat ik niet aankom.

Was voor mijn zwangerschap al stevig, zou dat er iets mee te maken hebben?

Gr. Vanessa

2. Niet meer actief

Zolang je kindje het goed doet zou ik me geen zorgen maken. Ik ben ook alleen maar afgevallen tijdens de zwangerschap (20 kilo nu), maar die kleine blijft het goed doen. Ik ben ook een stevige, om het zo maar even te zeggen. Je kleine pakt eerst wat hij/zij nodig heeft en daarna kom jij pas. En zolang de vk zich geen zorgen maakt, prima toch? (maar ik begrijp je wel hoor, had ik ook)

Liefs, Tanya

3. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Nee de VK maakt zich geen zorgen, alles gaat verder heel goed volgens haar. Gelukkig...

4. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Heey.. Ik zat bij je echo foto's te kijken, maar wist jij al met 13 weken wat het word?!?!
    Vroeg zeg, wist niet dat dat kon :D
    Haha, nou als alles met de baby goed gaat, dat is het belangrijkst toch!

-xxx- succes

5. Nanda2

Nanda2 Lid

Mar 22, 2007
    35
    0
    0
    Niet iedereen komt veel aan in een zwangerschap hoor! Ik ben tijdens mijn zwangerschap in totaal maar 4,5 kilo aangekomen. Toen ik zwanger werd woog ik 67 kilo bij een lengte van 1.66. Na 30 weken was ik maar 1 kilo aangekomen. Toen ik met 36 weken met zwangerschapsverlof ging, zei een collega: ben je zwanger dan? :( . Niet echt leuk. Aan de andere kant was ik op het eind van mn zwangerschap nog heel erg fit. Mijn dochter woog bij de bevalling 3100 gram. heel normaal dus.

6. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Sommige mensen verklaarden me al voor gek toen ik zei dat we met 13 wkn als wisten wat het zou gaan worden. Tuurlijk wel in ons achterhoofd gehouden dat het erg vroeg is, en misschien niet zo hoeft te zijn.
    Met de 20 wkn echo is het nog eens goed bevestigd.

En inderdaad, zolang ons ventje het goed doet...

Liefs Vanessa

7. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Ik dacht altijd, als je van je zelf al stevig bent dat je dan ook automatisch veel aan komt.
    Voor mijn zwangerschap kon ik echt niet eten wat ik wilde, keek er na en de kilo's kwamer er al aan. Nu helemaal niet, vandaar dat ik het wel raar vind.
    Maar goed, de kleine doet het prima, en daar gaat het mij om natuurlijk.

Wel jammer van die opmerking die je toen hebt gekregen, lijkt me niet bepaald leuk inderdaad.

Liefs Vanessa

Share This Page