Morgen is het zover! Om 7:30 moeten we in het ziekenhuis zijn en in de loop van de dag wordt ons meisje dan geboren door een KS! Ik ben zo ontzettend zenuwachtig. Ik heb gelukkig wel wat gekregen om te kunnen slapen, maar goed de zenuwen zijn dan nog niet weg. Ben al wel lekker in bad geweest, dus probeer wel alles te doen om te ontspannen. Liefs, Een hele zenuwachtige Duveldraakje
Hi meid, Veel succes morgen! Bij de bevallingsforum juni 2007 hebben ook meerdere meiden je nog succes gewenst! Slaap lekker (als het lukt) en dan morgen heel snel je kleintje in je armen houden. Heerlijk! Groetjes Cindy
Heel veel succes morgen! En iedereen heeft in jouw stadium zenuwen... Morgen heb je jouw kindje in je armen!
Nou meid, je weet dat we er allemaal voor je zijn maar toch nog even voor de laatste keer, mocht ik je morgenochtend niet meer spreken, HEEL VEEL SUCCES! Ik kan niet wachten om je kleine wondertje vast te kunnen houden morgen middag/avond! Dikke kus, je zus
Ik zit nu aan een heerlijk kopje thee! Dat is dan ook het enige dat ik nog mag. Oh dat wordt zo moeilijk om niet te drinken, ben een echt drankverslaafde (geen alcohol hoor ). Had het er vanacht al moeilijk mee, maar goed voor ons meisje hebben we alles over. We gaan om 7:10 naar het ziekenhuis en dan over een paar uur wordt ik MAMMA! Wel heel raar hoor, maar ook ontzettend leuk. Hopelijk tot gauw, Liefs, Duveldraakje (Mommy 2 be, very soon)
duveldraakje o wat spannend. Je ligt nu nog onder het mes of je bent al klaar, in iedergeval kan het niet lang meer duren totdat jullie je kleine meid in de armen mogen houden......... twinny