wat moet ik nu doen?wat is dit?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door uiltje88, 30 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. uiltje88

uiltje88 Nieuw lid

30 jan 2007
    3
    0
    0
    hasselt
    hoi, ik slik nu vanaf oktober 2005 de pil..ik ben nu echt best aangekomen en zit daar wel hel erg mee. mn vriend zegt dat ik er beter uit zie dan toen ik m heb leren kennen maar zo fijn voel ik mij niet..
    ook heb ik vaak een opgezette buik, en af en toe heb ik tussen ongesteldheid door last van n beetje bloed slijm..
    en ik heb ALTIJD last van slijm verlies, wat stinkt..heb t idee dat mn vriend dat ook niet lekker vind..
    wat moet ik doen?
    ik wil namelijk echt niet stoppen met de pil!is er iets wat ik tegen het slijm kan nemen of doen ofzo? en tegen de dikkigheid van mn buik etc?
    liefs lil..

2. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Van die opgezette buik heb ik ook steeds last, misschien dat het idd iets te maken heeft met de pil. Ik ben alle geluk niet bijgekomen.

Ik heb ook altijd witverlies, en moet steeds een inlegkruisje dragen. Als het in aanraking komt met lucht geeft het inderdaad wel een vervelend geurtje. Ik was me 's ochtends en 's avonds even met wat lauw water en neutrale zeep, en soms gebruik ik even wat vochtige doekjes voor het vrijen.

Als de geur echt erg is kan het natuurlijk altijd dat je een infectie hebt! Als je ook wat jeuk of een branderig gevoel hebt rond je vagina, kun je best eens een bezoekje aan de HA brengen!

Groetjes,
    Sandra

3. uiltje88

uiltje88 Nieuw lid

30 jan 2007
    3
    0
    0
    hasselt
    okeej dan je wel! zit er echt mee, want mijn vriend ruikt het ook vaak..voel ik me echt niet fijn! en ik heb geen jeuk of zo..ook geen branderig gevoel..dus vast geen infectie..maar kan het ook zijn dat ik een minder zware pil moet nemen? want dit is wel n zware namelijk..

4. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik denk niet dat het er iets mee te maken heeft. Ik ben al een paar keer van pil verandert, maar het heeft nooit iets geholpen. Ik denk dat de ene vrouw gewoon meer afscheiding heeft dan de andere en in contact met de buitenlucht kan dat wel een geurtje krijgen... Ik heb een tijdje intiemspray gebruikt en dat verdoezelde wel een beetje, maar het beste is om gewoon om 2x per dag even met wat lauw water te wassen (of in douche/bad natuurlijk) en voor 't vrijen ook even te wassen, dan voel je jezelf ook veel zekerder.

Maar het is inderdaad zéér vervelend :(

Deel Deze Pagina