Wij krijgen in januari een pleegkindje en die gaat ws 2 dagen naar het KDV in de week. Hoeveel kost het bij jullie en hoeveel betalen jullie daadwerkelijk ook zelf? Wat ik nu zie is dat het best veel is wat je moet betalen... Graag hoor ik van jullie hoeveel het is bij jullie allemaal... xxx
Dat is per kinderdagverblijf anders en zeker ook afhankelijk van je inkomen wat je terugkrijgt van de belastingdienst. Noortje gaat 3 dagen in de week en wij betalen daar zelf ruim 160 euro van zelf. Dus dat zou voor jullie dan zo rond de 100 euro zijn voor 2 dagen.. Maar nogmaals, dat kun je zo niet zeggen omdat inkomens anders zijn. Maar zal niet veel meer of minder zijn denk ik.
Louise gaat 1,5 dag per week naar het kdv. We betalen 397,50 per maand en dit is inclusief alles, dus luiers, nutrilon, koekjes, sapjes, brood etc. We krijgen per maand 306 euro terug van de belastingdienst, dus we betalen zelf maar 91,50 per maand.
op de site van de belastingdienst staat een rekenvoorbeeld Jesse gaat 2 hele dagen wij betalen 490 per maand en krijgen 316 terug