Hallo allemaal, Is er iemand die wel eens zwanger is geweest en toch ongesteld werd? Wij zijn nu vanaf augustus gestopt met de pil. En nu was ik 12 dagen geleden ongesteld dus heb geen test gedaan. Sinds een paar weken een raar gevoel in m'n buik en dus vanmorgen m'n plasje weggebracht naar de huisarts. Ze konden geen rare dingen vinden maar vonden het wel een hele vreemde troebele kleur hebben. Dus ze adviseerde me om morgenochtend een zwangerschapstest te doen. Kan het me bijna niet voorstellen maar zou het toch kunnen? Liefs en bedankt voor een antwoord heb echt even afleiding nodig!
Denk eerder dat je eisprong eraan zit te komen volgende week. Kun je ook flink last van je buik van krijgen.
als je zwanger zou zijn dan zou het een bloeding geweest zijn maar niet ongesteld. daarmee wordt de boel van binnen weer opgeruimd en nieuwe rond nieuwe kansen zeg maar maar denk eerder zoals andere reacties dat je ovulatie eraan komt
Dank jullie wel! Had die buikpijn ook al tijdens m'n vorige cyclus en is niet meer weg gegaan.. Naja zal wel wat anders zijn 😊 Helaas komend ronde maar goed klussen! En morgenochtend voor de zekerheid even testen.
als je wel zwanger zou zijn, dan zou je nu al lang overtijd zijn en hoef je dus niet tot morgen ochtend te wachten met testen maar zou je dit nu al kunnen doen! Hcg zou dan zo hoog zijn dat de test 2 duidelijke strepen laat zien!
Ben 3x zwanger geweest, maar mijn urine was echt niet troebel. Het rook alleen heel erg zoet. Dus waarom ze jou adviseren een zwangerschapstest te doen omdat je urine troebel ziet is mij een raadsel. Zo staat het tenminste in jouw OP.
Dat dus. Hier ook nooit troebele urine gehad tijdens mijn zwangerschappen. Wellicht heb je last van vruchtbaar slijm welke vermengd is geraakt met je urine? Aangezien je nu eigenlijk in je vruchtbare dagen zit? Nog een kanttekening: Als je nu een zwangerschapstest gaat doen, moet ie echt knallen wil je al van je vorige eisprong zwanger zijn.. Want zwangerschapstesten kunnen met een licht tweede streepje namelijk ook op je naderende eisprong reageren. En laat je nu net rond je eisprong zitten! Dus knallende test = zwanger. Licht streepje = naderende eisprong. Verder komt ongesteldheid tijdens zwangerschap weinig voor en daarom lees je die verhalen juist op internet.