Halloo.... Ik ben vorig jaar, dwars door de pil heen zwanger geraakt. Nu is ons meisje alweer 5 weken oud en ben ik vandaag alweer ongesteld geworden (ondanks bv). Dus moet snel aan de anticonceptie, maar de pil vertrouw ik natuurlijk niet meer. Iemand tips wat ik dan kan gaan nemen?? Wil geen spiraaltje want wil over n tijdje wel weer n 2e kindje, niet al te lang ertussen dus. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Ik zal niet weten wat je dan kunt nemen... als je geen spiraaltje of pil wil gaan gebruiken. Dan kan ik je alleen een condoom aanraden!
Ik zou het zo niet weten buiten condooms idd. misschien dat je hier nog goede idee vindt De Anticonceptie Matchmaker En gefeliciteerd nog met je meisje
Hai! Een condoom is natuurlijk een oplossing, maar ik ken er zat die toch zwanger werden. Ik heb zelf een mirena spiraaltje gehad. Het voordeel was dat als je die eruit haalt, je direct weer zwanger kunt worden. Het geeft dus minder gedoe dan met de pil, waar je eerst moet ontpillen.. Misschien dan toch iets om over na te denken?
let wel.. bij bv is het niet verstandig om hormoongedoe te slikken.. dus overleg uiteraard eerst goed met je ha en geef aan dat je bv geeft... hier vertrouw ik de pil ook niet en ook condoom heb ik zo mijn twijfel over.. maar goed.. je moet wat.. wij gebruiken nu condoom, maar hubbie zal binnenkort de ha s vragen om een knip.. dan pas zal ik gerust zijn denk ik..