Politie zoekt kinderlokker in Tilburg Bewoners van de Tilburgse wijk Reeshof hebben maandagavond een sms-alert van de politie gekregen met het verzoek uit te kijken naar een kinderlokker. (Novum) - Bewoners van de Tilburgse wijk Reeshof hebben maandagavond een sms-alert van de politie gekregen met het verzoek uit te kijken naar een kinderlokker. Die zou eerder op de avond hebben geprobeerd een 9-jarig meisje de bosjes in te trekken. Vrijdagavond werd in de Maasbommelstraat al een 5-jarig meisje aangerand.Het 9-jarige meisje fietste maandag in de M-buurt en werd door een man van haar fietsje getrokken. Hij had zijn geslachtsdeel uit zijn broek hangen en probeerde het meisje in de bosjes te trekken, meldt de politie dinsdag. De man liet haar los toen ze om hulp schreeuwde. Het meisje klampte vervolgens een voorbijganger aan, die de politie waarschuwde.De zedenpolitie onderzoekt of er een verband bestaat met de aanranding van het 5-jarige meisje vrijdagavond. De politie laat weten extra alert te zijn en uit te kijken naar een tengere man van ongeveer 47 jaar, een lengte van 1,75 meter en kort donker haar. Dan vraag je je toch af hoe mensen zo ziek kunnen zijn. Op deze manier kun je je kinderen niet eens veilig buiten laten spelen. Hoop dan ze hem snel vinden
bah!! gewoon ziek die vent............ woon er totaal niet in de buurt, (omgeving zwolle) maar dit is te ziek voor woorden.. heb totaal geen begrip voor zulke mensen...
mij dochter is 6 en mag echt niet allen naar buiten of speeltuin ,door deze figuurtjes:x gelukkig is de meid van 9 goed vanaf gekomen
pffff vind het echt erg gewoon.. woon er niet in de buurt maar de angst blijft toch overal.. wat ik alleen niet begrijp is als ik het goed lees, dat een 5 jarig meisje op vrijdagavond alleen buiten is?
Gadver wat een zieke kerel zeg :x Ik heb hier geen woorden voor, hoe haalt die man het in godsnaam in zijn hoofd om zoiets te doen? Die moeten ze maar vortaan hele zijn leven opsluiten.
Mijn nichtje van net 10 had dit laatst ook meegemaakt, werd aangesproken met haar vriendinnetje door een man. Hij ging allemaal rare vragen stellen. Mijn nichtje was daarvoor al aan het spelen met haar telefoon en heeft dus een foto kunnen maken van de man zijn gezicht! De volgende dag was wel zijn kop kaal, maar hij is opgepakt !! De fam. was zoo trots op haar. Maar ff over het artikel, BAH !! Kan hier zo boos om worden..
Dit komt wel heeeel dichtbij. Ik heb ook meteen mijn man op de hoogte gesteld en wij zijn nu extra waakzaam. Ik hoop dat ze hem te pakken krijgen en dat hij er niet vanaf komt met een taakstraf op een basisschool.