1e dode in nederland,mexicaanse griep

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door amani05, 4 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Zullen we anders verder kletsen in het andere topic over de mexicaanse griep?

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ben jij een moderator?

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik ga ff zoeken of iemand de Metro van vandaag heeft ga ik het inscannen en hier plaatsen...

4. amani05

amani05 Lid

29 jul 2009
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom verder gaan in een ander topic?

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Waarom verder praten in een ander topic ?? Die snap ik ff niet :(

6. chantal1984

Trouwens twee mensen die bij dat bus ongeluk in spanje gewond zijn geraakt liggen in een ziekenhuis in Rotterdam, allebei worden ze verdacht van de mexicaanse griep en liggen daar nu in quartine ( weet niet eens hoe je het schrijft hahaha ) ...

Bron: Mijn ma, die werkt daar ;) .. Maar ik zou er nou niet warm of koud van worden dat bv mijn moeder nu de kans loopt om het virus te krijgen en het over geeft aan mij, nogmaals als het je tijd is ga je toch wel .. maar miss ben ik zo nuchter ...

7. amani05

amani05 Lid

29 jul 2009
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    O,dat vind ik wel sneu,eerst zo'n ongeluk en dan waarschijnlijk ook nog de Mexicaanse griep

Zolang er nog geen Mods hier arriveren dat we naar een ander topic moeten , kunnen we hier denk ik gewoon door blijven gaan

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    In België is gisteren ook een eerste slachtoffer begraven. Maar die mevrouw had heel veel andere aandoeningen, had van kinds af aan al een hele slechte gezondheid.

Alleen in Engeland is er volgens mij een kerngezond iemand overleden aan de Mexicaanse griep. Dat zou het eerste geval in Europa zijn als ik mij niet vergis. Heb dit een tijdje geleden op 't nieuws gehoord.

9. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
  10. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ luca: een zwangere vrouw is niet per definitie gezond. Juist niet zelfs! De zwangerschap an sich levert zelfs al doden op.

11. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    All of them had been healthy before infection, and all went on to develop viral pneumonia, leading to acute respiratory distress that required them to be placed on ventilators, Jamieson said.

Bovenstaande staat in het CNN artikel. Ze waren gezond.

12. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik maak me eerlijk gezegd meer druk over de kredietcrisis...

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Waarom in een ander topic? Omdat het daar al over de mexicaanse griep gaat en veel dingen die hier gezegd worden, zijn daar al gezegd. Leek me overzichtelijker om alle argumenten en discussies bij elkaar te houden...
    Nee, het was ook maar een verzoek. Ik vind het wel een lullige opmerking van je...

14. amani05

amani05 Lid

29 jul 2009
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    #54 amani05, 6 aug 2009
    Laatst bewerkt: 6 aug 2009
    Lullig opmerking?

Doen alsof je een mod ben vind ik een beetje raar,zag ergens anders ook al in een topic weet even niet meer waar en welke

Het boeken topic

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik doe helemaal niet of ik een mod ben. Iedereen kan zien dat ik geen mod ben. En dat van die spoilers... Ik vond het niet cool om te lezen dat een personage in een boek doodgaat, voordat ik het boek heb gelezen. Dat is een kwestie van inleven in een ander. Als ik halverwege dat boek zou zijn, zou ik echt balen als ik dat zou lezen!
    Dat jij dat niet snapt, en meteen denkt dat ik doe alsof ik een mod ben, zegt meer over jou dan over mij...

16. amani05

amani05 Lid

29 jul 2009
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn meerdere die het zegen,maak me er verder ook net druk om hoor,slaat alleen nergens op!

17. chantal1984

Laten we het ff gezellig houden meiden .. In het begin dacht ik ook waar bemoeit ladyXochi zich mee maar ze heeft wel een punt wat betreft dat vb over dat boek ;) ... Mod of geen Mod ;)

18. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

:D

Ik zat in de auto vanmorgen met de radio aan toen het nieuws begon. Ik heb hem uitgedraaid, want ik wilde even niets meer horen over die hoerige mexicaanse griep. Bah!!
    Ik wordt er doodzenuwachtig van...

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

:D ja das ook een goeie

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Tja, mexicaanse griep, gewone griep.. ik weet het niet hoor. Ik maak me er in elk geval niet druk om. Als het zo moet zijn dat ik het krijg, ontkom ik er niet aan, maar dat is met de 'gewone' griep net zo. Hoewel ik me wel kan indenken dat mensen in de 'risicogroep' nu wel op hun hoede zijn.

Deel Deze Pagina