Trouwens twee mensen die bij dat bus ongeluk in spanje gewond zijn geraakt liggen in een ziekenhuis in Rotterdam, allebei worden ze verdacht van de mexicaanse griep en liggen daar nu in quartine ( weet niet eens hoe je het schrijft hahaha ) ... Bron: Mijn ma, die werkt daar .. Maar ik zou er nou niet warm of koud van worden dat bv mijn moeder nu de kans loopt om het virus te krijgen en het over geeft aan mij, nogmaals als het je tijd is ga je toch wel .. maar miss ben ik zo nuchter ...
O,dat vind ik wel sneu,eerst zo'n ongeluk en dan waarschijnlijk ook nog de Mexicaanse griep Zolang er nog geen Mods hier arriveren dat we naar een ander topic moeten , kunnen we hier denk ik gewoon door blijven gaan
In België is gisteren ook een eerste slachtoffer begraven. Maar die mevrouw had heel veel andere aandoeningen, had van kinds af aan al een hele slechte gezondheid. Alleen in Engeland is er volgens mij een kerngezond iemand overleden aan de Mexicaanse griep. Dat zou het eerste geval in Europa zijn als ik mij niet vergis. Heb dit een tijdje geleden op 't nieuws gehoord.
Nee hoor. Er zijn veel meer gezonde mensen overleden, waaronder 6 gezonde zwangere vrouwen in Amerika, al voor half juni was dat geloof ik: Study: H1N1 virus more severely affects pregnant women - CNN.com
@ luca: een zwangere vrouw is niet per definitie gezond. Juist niet zelfs! De zwangerschap an sich levert zelfs al doden op.
All of them had been healthy before infection, and all went on to develop viral pneumonia, leading to acute respiratory distress that required them to be placed on ventilators, Jamieson said. Bovenstaande staat in het CNN artikel. Ze waren gezond.
Waarom in een ander topic? Omdat het daar al over de mexicaanse griep gaat en veel dingen die hier gezegd worden, zijn daar al gezegd. Leek me overzichtelijker om alle argumenten en discussies bij elkaar te houden... Nee, het was ook maar een verzoek. Ik vind het wel een lullige opmerking van je...
Lullig opmerking? Doen alsof je een mod ben vind ik een beetje raar,zag ergens anders ook al in een topic weet even niet meer waar en welke Het boeken topic
Ik doe helemaal niet of ik een mod ben. Iedereen kan zien dat ik geen mod ben. En dat van die spoilers... Ik vond het niet cool om te lezen dat een personage in een boek doodgaat, voordat ik het boek heb gelezen. Dat is een kwestie van inleven in een ander. Als ik halverwege dat boek zou zijn, zou ik echt balen als ik dat zou lezen! Dat jij dat niet snapt, en meteen denkt dat ik doe alsof ik een mod ben, zegt meer over jou dan over mij...
Laten we het ff gezellig houden meiden .. In het begin dacht ik ook waar bemoeit ladyXochi zich mee maar ze heeft wel een punt wat betreft dat vb over dat boek ... Mod of geen Mod
Ik zat in de auto vanmorgen met de radio aan toen het nieuws begon. Ik heb hem uitgedraaid, want ik wilde even niets meer horen over die hoerige mexicaanse griep. Bah!! Ik wordt er doodzenuwachtig van...
Tja, mexicaanse griep, gewone griep.. ik weet het niet hoor. Ik maak me er in elk geval niet druk om. Als het zo moet zijn dat ik het krijg, ontkom ik er niet aan, maar dat is met de 'gewone' griep net zo. Hoewel ik me wel kan indenken dat mensen in de 'risicogroep' nu wel op hun hoede zijn.