dankjewel dat ga ik doen , hij slaap net gelukkig , jeetje wat maak je toch druk sinds dat rot griep:x normaal is hij ook zo verkouden maar nu maak je extra zorgen
ja echt niet normaal wat een invoeld op je heeft ,sta bijna te huilen tja als je verhalen leest en hoort hele dag kan je ook niet anders dan zorgen maken gelukkig slaapt hij nu beter ,hoor geen ademhaling door babyfoon
Ik heb pas een filmpje gezien over de waarheid achter het varkensgriep, ik weet alleen niet goed wat ik moet geloven. Het is helaas wel Engels zonder ondertiteling YouTube - SWINE FLU- David Icke says YOU and YOUR family should NOT have the vaccine
hey mymircale dankje dat je even vraagt hij heeft hele dag wel lief gespeeld , wel loopneus enzo en vele hoesten , we zijn naar apotheek gegaan en ik vroeg ook aan de mevrouw die daar werkt , of ik zorgen moest maken over die ene griep , ze zei nee hoor hij heeft gewoon een verkoudheidtje en hebben neus spry en hoesten drank gehaald ik heb hem net even gemeten hij heeft 38,8 , hoog?????? hij legt op bed , hij kletst vrolijk in zijn bed ben benieuwd hoe vannacht gaat , denk niet al te goed als hem hoor hoesten
hmm, ben al twee dagen niet lekker hoge koorts (39,4). vandaag de dokter dienst gebeld. Want ik maakte me wel zorgen, ik geef nog bv en mijn jongste hoest veel.. Als hij verhoging krijg 38.0 dan bel ik meteen de ha.!
meesa, ik vind 38,8 hoog en persoonlijk zou ik toch gaan bellen (wil je niet ongerust maken,) maar beter teveel gebeld dan te laat zijn!!! Al is het alleen voor je eigen rust!
ik ga wel met dokterpost bellen , nu kan ik toch niet ergens heen , want allebei kindtjes liggen te slapen en heb geen auto maar even gerustgesteld worden is altijd fijn
gerustgesteld haha dat woord zocht ik ooh,dat ken ik inderdaad, haha heb ooit mijn vader moeten bellen om te vragen of hij met mijn naar ha post wilde gaan (3 uur sbachts) we hadden geen auto haha.. laat je even weten wat ze hebben gezegd?? dikke knuf voor jou!!
ahhh heb net gebeld ,en helemaal gerust gesteld de mevrouw vroeg hoe hij het deed en hoe hij voelde enzo , ik zei dat hij verder lekker gespeeld heeft vandaag met zijn zus , en sinds vandaag pas koorts heeft ,en hoesten en niezen , ze zei dat is waarschijnelijk gewoon een verkoudheidtje hoor ik zei hoe kan ik weten of hij de griep heeft , ze zei dat ga je echt merken dat hij ineens heel ziek wordt en hem niet meer herkent , dat is niet het geval gelukkig , hij was gisteren beetje verkouden en vandaag met koorts ,dat zal een normale griepje zijn oh ze zei je kan op internet ook alles over lezen , ik zei ja daarom bel ik u hahaha moest ze lachen de negatieve verhalen moet je overslaan zei ze haha