hey allemaal. ik zat lekker op youtube te surfen omdat mijn schoonzusje t had over een flashmob op de kermis van tilburg en toen kwam ik deze tegen voor een programma in belgie, op zoek naar Maria, hij is echt super vindt ik omdat ik wel van dit soort dingen houdt YouTube - Centraal Station Antwerpen gaat uit zijn dak! groetjes susanne
haha dit is echt super leuk.. zou ik echt plezier van hebben als ik dit zo zou zien op een centraal station
Ik had hem net aangezet en mijn man zei: doe dat ding eens zachter. Haha... die heeft een hekel aan de Sound of Music. Terwijl ik het juist erg leuk vind. Ik heb er zelfs een cd van. Wat leuk zeg, dat dansen. Je kijkt wel raar op als je als reiziger daar in de hal rondloopt denk ik..
Erg Leuk! Ik zou zoiets ook wel eens heel erg graag live willen zien zeg. Er schijnt er laatst ook 1 op Amsterdam Centraal te zijn geweest, hoorde ik van iemand.
klopt en er is er ook 1 op utrecht centraal geweest. toen stonden 150 man 5 min stil op t zelfde tijdstip dan krijg je dit effect: YouTube - Frozen Grand Central
Hebben ze waarschijnlijk van Michael Jackson versie afgekeken Stockholm YouTube - [OFFICIAL] Michael Jackson Dance Tribute - STOCKHOLM Montreal YouTube - Michael Jackson Tribute - Montreal July 27 Vond het erg mooi
nee dat niet. want dit filmpje is in maart dit jaar gemaakt voor toen de nieuwe show in beldie. en dat van micheal is na zijn dood gedaan als eerbetoon