Ik heb op dag 20 mijn eisprong gehad, nu 13 dagen later heb ik wat roze slijm verlies, kan het nog een late innesteling zijn of is het waarschijnlijker een voorbode van ongesteldheid ( deze gaat bij mij normaal gesproken niet vooraf met roze slijmverlies) extra informatie; april is mijn spiraal er uit gehaald toen drie keer een cyclus van 30/31 dagen gehad. deze maand voor het eerst met ovulatie testen en nu was deze maand mijn eisprong dus op dag 20. ik weet dus niet wanneer deze normaal was omdat dit de eerste keer is dat ik hem bijhoud. als ik cyclus van 30 dagen aanhoud had ik drie dagen geleden ongesteld moeten worden. ik heb nog geen ongesteldheidssymptomen maar weet nu niet meer wat ik er van moet denken.
De kans is helaas vele malen groter dat het een voorbode van je menstruatie is. Helaas. Een innestelbloeding is trouwens helemaal niet iets wat standaard voorkomt bij een zwangerschap. Bij beide zwangerschappen nooit innestelbloed gehad. Maar doe eens een zwangerschapstest. Je zegt uit te gaan van een 30 dagen cyclus. Dan ben je dus 3 dagen overtijd. Alhoewel je bijna op 14 dagen na eisprong zit, dus op je NOD. Ik denk en vrees toch een beginnende menstruatie, al hoop ik het niet voor je!
Dank, ja wilde dan morgen ochtend even testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Ben er ook bang voor, maar kan er zo ook geen peil meer op trekken. Bedankt voor je reactie, ik wacht in spanning af