1e echo 10,5 week geen goed nieuws, toch nog hoop?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Kaatje80, 17 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Kaatje, heel veel sterkte. Ik ben ook ooit gecurreteerd en ik vond het erg meevallen. Wel even goed naar je lichaam luisteren als je eruit komt. Ik hoop je snel weer te zien op het forum met mooi nieuws!

2. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Kaatje sterkte!

3. stuifje

stuifje Actief lid

21 jul 2008
    133
    0
    0
    Manager van alles
    Hillywood
    sterkte kaat, ik zal voor jullie duimen dat het dan toch snel weer raak maar zijn, maar dan met goede afloop.

liefs stuif

4. Niet meer actief

Kaatje heel veel sterkte :(

5. marr

marr Actief lid

19 mrt 2008
    184
    0
    0
    kaatje heel veel sterkte morgen, wel fijn dat t zo snel gaat gebeuren....dikke knuffel

6. roosenkim

roosenkim Lid

29 apr 2008
    23
    0
    0
    groningen
    :D hey meid het innestelen duurt ongeveer 8 dagen gerekent vanaf je vruchtbaarste dagenheb je datum waneer je hebt geklust 1 of 2 keer doe daar 8 dagen bij op ik wens jou veel sterkte ik geloof wel dat je zwanger bent meid en ze kunnen zich vergissen maar een positiefe test liegt toch niet heb hoop duim met je mee :D

7. buikje Essie

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    roosenkim, denk dat je dit berichtje verkeerd geplaats hebt...:(

8. Niet meer actief

Nee waarschijnlijk heeft ze alleen het eerste berichtje gelezen...

9. roosenkim

roosenkim Lid

29 apr 2008
    23
    0
    0
    groningen
    sorry dit bericht is idd verkeerd hij hoord hier niet te staan

10. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

De hele curretage is 100% meegevallen. We moesten ons om 12u melden, om 13u lag ik in de ok en om iets over half 2 was ik alweer wakker uit de narcose. Om 16.30u mochten we alweer naar huis. Heb eigenlijk nergens last van gehad, geen misselijkheid van de narcose, weinig tot geen krampen/buikpijn (do en vr beetje alsof ik ongesteld ging worden) en nauwelijks bloedverlies (bijna alleen bij het afvegen). Lichamelijk had ik vrijdag alweer kunnen werken, maar dit heb ik uiteindelijk niet gedaan, eerst geestelijk een beetje op de rit komen. Vandaag ben ik weer begonnen met werken. Ben er nog niet helemaal altijd bij, maar het is ook wel weer een goede afleiding. Volgende week 2 weken vrij, dus dan nog maar wat verder bijkomen.
    De gyn heeft alles nog opgestuurd naar het lab om te kijken wanneer het nu precies allemaal mis is gegaan (ivm verschil tussen bevindingen haar en de verlos), dit horen we over ca 2 weken.
    Verder met de gyn en verlos afgesproken dat we bij een volgende zwangerschap al een echo met 8 weken krijgen. Hopelijk is het snel weer zover!

11. buikje Essie

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    fijn dat het al met al is meegevallen! Succes nog de komende tijd en ik hoop dat het snel mag lukken en je er dan ook van kan gaan genieten.

12. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

wat een moeilijk verhaal zeg.
    Ojee mijn grootste angst maar ook weer hoe moeilijk een vrouwenlichaam is.
    Waarom kan het niet simpel.
    Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina