Menstruatiepijn gepaard met harde buiken.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Linaatje, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linaatje

Linaatje Lid

22 okt 2010
    64
    0
    0
    #1 Linaatje, 26 mei 2011
    Laatst bewerkt: 26 mei 2011
    Hallo dames,

Ik heb sinds vannacht rond 5 uur last van menstruatiepijn en harde buiken.Ze komen en gaan.Die menstruatiepijn is wel vervelend.Beetje pijnlijk.Ben echt aan het twijfelen of ik de verloskundige moet bellen.

Ik weet wel dat mijn baby al ingedaald is,het zat bij de vorige controle al diep beneden zeg maar.Dus denk dat het geen indalingsweeen zijn.

Wat zouden jullie doen???Even afwachten tot het overgaat of bellen met verloskundige??

;)

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Aangezien jullie kindje echt nog niet mag komen zou ik zeker even bellen, better safe than sorry!

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    VK bellen!!!

4. happymama

happymama Niet meer actief

ja even bellen , kan onschildig zijn voor weeen maar voor de zekerheid ff bellen

5. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Bellen met de vk!!!

6. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Bellen! mss dat ze voor de zekerheid even een ctg gaan maken.

7. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    bellen..!!

ik heb precies hetzelfde gehad en gedaan gisteren :) vk gebeld moest met urine komen, werd gecontroleerd en toen 2u verplicht bedrust nemen en de harde buiken tijden opschrijven en doorgeven na 2u. bij mij waren ze het eerste uur nog 4-5x en het uur erna 3-4x gekomen.. advies van vk was: direct stoppen met werk anders was ze bang dat het weeen konden gaan worden, en dat willen ze echnie rond de 30wkn.. succes meid!

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik zou ook even bellen. Denk dat het ook wle voorweeen kunnen zijn, maar je weet maar nooit. Hoe is het nu?

9. Linaatje

Linaatje Lid

22 okt 2010
    64
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ik heb gebeld en uiteindelijk naar de praktijk gegaan met urine.Het bleek na controle dat ik toch ontsluiting had en dat het daar beneden week was zeg maar.

Ben naar het ziekenhuis gegaan en heb een hartfilmpje gehad en echo en een inwendige onderzoek.Ik had toch 3 cm ontsluiting en ben aan de weeenremmers gezet.Me buik is nu rustig dus hoop dat de baby voorlopig nog blijft zitten.

Bedankt voor jullie reacties dat ik toch moest bellen anders had ik misschien niet gebeld en dan was ik verder van huis!

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ow, dan ben ik echt blij dat je actie ondernomen hebt! Hopelijk blijft de kleine nog minstens 6 weekjes zitten!!

11. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje meid goed dat je hebt gebeld!
    Succes en sterket verder en ik hoop dat je kindje nog een lange tijd blijft zitten hoor!

12. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik wilde zeggen: Bellen!!
    Dat heeft de vk tegen me gezegt, als mijn harde buiken gepaard gaan met een menstruatie achtige pijn moet ik direct bellen nl.

Maar je hebt gebeld en maar goed ook!!
    Succes en hopelijk blijft het kleintje nog even zitten.

13. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    O gelukkig heb je gebeld, pfff. Hopelijk blijft je kindje nog even lekker warm zitten. Sterkte!

14. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    gelukkig meid, hopelijk helpen de remmers een beetje en blijft je kleintje nog goed zitten! succes!

Deel Deze Pagina