niesje wat balen zeg... ons 2e wonder...hoe is je echo gegaan meis? dat we niets horen is misschien wel geen goed nieuws...ik duim!!
Antares... Helaas klopt het inderdaad wat je zegt "niets horen=slecht nieuws" we hebben gisteren de echo gehad en het hartje is gestopt met kloppen en het vruchtje is ook niet meer gegroeid. Dus ik voel me best k.. Momenteel ben ik heel erg nuchter, natuurlijk huil ik veel maar wel veel minder dan de eerste keer (feb 2009) dat t mis ging. Nu heb ik het idee dat t niet over mij gaat zeg maar dus ik besef t denk nog niet goed. Wel ben ik erg bang voor de operatie maandag want dan word ik gecurriteerd. Ik heb ook dat natuurlijk ook al meegemaakt maar toch. Wel denk ik ook wel positief over de currretage, vorige keer is dat ook gebeurt en 9maanden later was ik zwanger van mijn zoontje. Dus misschien moet mijn baarmoeder eerst goed schoongemaakt worden, wil ik een goede zwangerschap hebben. Laten we daar nu in ieder geval van uitgaan. Maar op dit moment is gewoon flink k.. (sorry voor mijn taalgebruik) Hoop dat jullie allemaal wel plakkers houden. Liefs
He, wat een naar nieuws. Ondanks dat je het eigenlijk al wist (of voor gewaarschuwd was) is het toch vreselijk hard. Ik hoop dat maandag alles voorspoeidig mag gaan en dat jullie daarna weer vooruit mogen kijken. Hopelijk lukt het jullie snel weer, net als de vorige keer. Heel veel sterkte gewenst!