Hallo! Zoals het onderwerp al zegt ben ik vandaag 36+3 zwanger en heb ik in het zh een extra groeiecho gehad waarbij blijkt dat onze jongen 2 weken verder loopt met de beenlengte, met alle metingen kwam ze uit op 37 weken vandaag. Zou het kunnen dat de baby misschien ook eerser komt? Wie had dit ook?
De mijne was bij 30 weken al 33+1 wat betreft benen. De rest was gemiddeld rond de 30 weken. Vk vond dit heel normaal, kwestie van lange genen in de familie die hij meegekregen heeft. Zit nu op 38 weken maar heb niet t idee dat de kleine sneller gaat komen.
) bedankt voor he reactie! Ja de verloskundige vond het idd ook niet gek ofzo alleen hoop ik er zelf een beetje op dat hij iets eerder komt..
Haha ken t gevoel. Hoop ook dat de kleine eerdaags de ruimte te krap vind vind besluit eerder te komen. Hij is extreem wild de laatste dagen. Dus wie weet, maar verder vertoont mijn lichaam geen tekenen dat t nadert.
Haha wat grappig ook bij mij zelfde verhaal hij is zooo druk ongelofelijk! 3020 gram kwam uit de echo vandaag maar gek want warschijnlijk heeft hij toch genoeg ruimte )) af en toe harde buiken maar thats it!
Nou hier een hoofd dat 2,5 week voorliep, maar meneer kwam pas met 42 weken . Dus helaas gaat dat niet op. Ik las laatst hier de 'theorie'/bakerpraatje dat je moet kijken naar op welke termijn je partner geboren is. Hier klopte dat dus wel aardig, had ik dat van te voren maar geweten haha.
Oh dan weet ik t niet goed. Ken wel t praatje over je eigen moeder. Nou dan ben ik flink de klos en moet ik nog een week of 4. Ze is bij ons alle 4 te laat bevallen. Maar ha, toen waren er geen echo's etc. Dus termijnbepaling was ook lang niet zo nauwkeurig.
haha als ik kijk naar het termijn waarin mn partner is geboren klopt het sowieso bij de 1e al niet.. mn man was 2 weken te vroeg en J. bijna een week te 'laat'. J. liep ook altijd voor met de groeiecho's en deze nu ook dus we zijn benieuwd. Het zegt iig niets over wanneer ze geboren worden
Onze dochter was bij de metingen ook steeds langer dan gemiddeld, vooral haar benen. Maar ze is geboren met 40+6, dus... nee, het zegt niets! Geboortegewicht 3760 gram als ik het goed had. Ze is nog steeds lang, maar eerder licht dan zwaar. Wij hebben ook allebei lange benen, dus ik moest toen vooral lachen dat ze al op ons leek!
Hier ook een dame die op elke echo 2 weken voorliep met de beentjes. Ze is gehasld met 38+2... maar ze heeft nog steeds een maat groter in haar broekjes. Ze heeft gewoon lange beentjes.
De benen van mijn dochter liepen 7 weken voor steeds. Ze is niet eerder geboren, wel was ze erg lang. En dat is ze nu, met bijna 2 jaar nog steeds.
Mijn meisje had volgens de echo met 36.3 benen met een lengte van 40.2... Uiteindelijk was ze 5 pond en 52 cm en nog steeds lang en mager ..