Nee, helaas. Zoals verwacht.. Gestopt met groeien... En nu weer langzaam de draad weer oppakken en hopen dat dit me nog een keer bespaart blijft..
He, wat naar om te horen! Heftig hoor! En je bent ook gecuretteerd, gezien je onderschrift? Heel veel sterkte meid!
Wat lastig zeg. De wachttijd is zo moeilijk, want je weet niet waar je aan toe bent. Zelf heb ik ook het een en ander meegemaakt waaronder miskramen. De echo gaf bij mij ook minder aan dan dat we waren, maar ik had toen al wel bloedverlies. Bij mij zijn de miskramen vanzelf op gang gekomen. Veel sterkte!
Dank jullie wel... Helaas lijkt het er op dat ik nog een keer gecuretteerd moet worden. Ik heb gisteren grote stolsels verloren en na controle in het ziekenhuis bleek er nog een grote te zitten.. Er komt geen einde aan zo... ik vind het allemaal zo heftig en kan me echt bijna niet voorstellen om meerdere miskramen mee te moeten maken. Wat lijkt me dat verschrikkelijk... Ben ook m'n hele onbezorgdheid kwijt.. Was het maar alvast juli ofzo..
Jij hebt ook al veel meegemaakt.. Mag ik eindelijk niet zeuren.. Wil je heel veel sterkte wensen met je verdriet en verlies.. En GELUK, niet te vergeten..
Elsa wat lastig zeg nog een curretage. Ik hoop dat het allemaal soepel verloopt en dat je het een beetje kunt verwerken. Het is lastig om miskramen en een afbreking mee te maken, maar jammer genoeg is het niet te veranderen. Ik hoop dat we binnenkort allen zwanger mogen zijn en dat het goed gaat.