Ladies, Gister onze 1e echo gehad. We dachten 7,4 wkn te zijn maar kennelijk een langzame innesteling en is gezet op 6,4 weken. Helemaal niet boeiend want mijn 1e angsten zijn verdwenen. Geen lege vruchtzak en een knipperlichtje (hartje). Oke, ik zag het hartje niet, daar was het te klein voor, maar de gynacologe wel. Ben compleet in de 7e hemel. De eerste zwaarste stappen van de kleine zijn gezet. (vroeger tig miskramen gehad, dus vandaar de opluchting). Over 3 weken de termijnecho. Dan weet ze meer qua datum (cyclus onbekend). Pfff, heerlijk zo'n forum waar je het kan delen. Fijne zwangerschap dames... XXX
proficiat meid..fijn heik ben nu 7.2 dagen zwanger heb nog geen afspraak gemaakt...weet niet waarom eigenlijk heb zo iets zie wel wanneer ik ga bellen..wanneer gaan de meeste voor de eerste echo wil uitwendig niet inwendig...wanneer kunnnen ze dat doen? liefst `waterroosje
@waterroosje ik belde de vk met 4,5 en kreeg afspraak en mocht van haar bij t echo centrum met 8 a 9 weken eldaar een afspraak maken dus met 8+1 echo gehad en nu met 11 weken weer