Vroege Gelachtesbepaling

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MvanL, 1 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Hallo allemaal
    Wij willen graag als ik 14+5 weken zwanger ben in lommel eenexcho doen voor de geslachtsbepaling
    Ze zegt dau ze vanaf 13 weken kan zien en garanderen wat het word

Ik vind het dood eng

Zijn er mensend ie rond die tijd ookal een geslachtsbepaling hebben gedaan en wat is jullie ervaring

Ik wil het heel graagddan weten omdat ik dan vakantie heb daarna 3 weken en dan kan ik lekker het kamertje alvast wat mooier maken met roze of blauw maar vind het vooralsnog heel eng om het zo vroeg te doen haha

2. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    ik zou het niet zo vroeg doen, op zn minst met 16 weken. Je hebt anders echt kans dat ze het niet goed zien. Ik had het met 17 wkn gedaan maar alsnog tot 20 wkn wist ik het niet zeker.

Als je het zo vroeg laat doen heb je ook meer kans dat ze het niet juist hebben. Nog tijd genoeg joh om een kamertje te verven

3. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Ik ben geweest rond 14 weken bij pretecho&zo in Oudenbosch. Ondertussen is het meerdere malen bevestigd dat het echt klopt :D

4. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Niet zo vroeg gaan. Er zijn de laatste tijd veel twijfels rondom geslacht tussen 14-18 weken zwangerschap. Nog even geduld en bij 20 weken is er echt geen twijfel meer, zit je ook niet in spanning als het niet overduidelijk is.

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier was het rond diezelfde termijn in Lommel heel goed te zien dat het overduidelijk een meisje zou zijn. Dit klopte ook.

6. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Ik ben met 14 weken bij dr papa in Amsterdam geweest. Was heel duidelijk een meisje.

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik kan je zeker zeggen dat zij heel erg goed is!
    2 keer had ze het goed met 13+6 weken.
    En is ze niet zeker doet ze geen uitspraak!

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik ken heel veel mensen die bij haar zijn geweest incl ikzelf
    en bij iedereen had ze t goed. Ze is echt heel goed.

Je ziet zo vroeg juist de aanleg en daardoor duidelijker dan bijv. 16 weken of 20 doordat het kindje dan ook minder plek heeft en vaak zien ze t dan verkeerd. maar er zijn echo bureaus die dat ook doen en het fout zien, hierdoor verpesten ze het voor diegene die het wel goed zien.

succes!

9. Ik zou van m'n leven niet naar Lommel gaan.. Niet voor een geslachtsbepaling, maar ook niet voor een andere echo.

Hier klopte de geslachtsbepaling (daar kwamen we niet voor, maar er werd wel gegokt ;) ) trouwens niet, met 13 weken.

10. bllondiie

bllondiie Niet meer actief

Leuk spannend!! Ik wil zelf ook met 13 weken bij haar gaan, ben benieuwd lees veel goede verhalen over dr

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wij zijn al 2x daar geweest.
    Bij mijn dochter met 14wk en deze zwangerschap met 13wk.
    Zeker de moeite waard.

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Hier met 13 weken geweest bij pretechoenzo en dat was helaas fout.
    Daarna bij 13,2 week bij babyimage in gorinchem geweest en zij zei bij pure toeval ( we kwamen voor iets anders) uhhh jongen? Meisje zul je bedoelen? Dat klopt niet hoor.. Dus toen heel erg getwijfeld en met 14 wkn naar lommel en overduidelijk idd een meisje!
    Ik heb al tijdens mn zwangerschap zon 30 echos gehad maar NERGENS zo duidelijk en scherp en mooi als bij lommel eerlijk is eerlijk ! De ruimte ziet er niet echt heel professioneel uit, het ruimt er naar boerderij zeg maar hihi maaaaar haar apparatuur en kundigheid is geweldig :)

13. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Bedankt voor alle antwoorden dan ga ik zeker naar lommel! Woon zelf vlakbij eindhoven dus is maar 40 min rijden en rijd er regelmatig heen om te gaan shoppen dus maar meteen een dagje shoppen van maken haha
    19 juli hebk een afspraak gemaakt om 11.30 ben heel benieuwt
    En ze zei idd dat als ze twijfelt ze geen uitspraak doet dat zel dat alleen doet als ze het 100% zeker weet dus dat vind ik wel mooi en ook vertelde ze dat ze aparatuur had die de meeste verloskundige niet hebben dat ze veel scherper beeld heeft en daardoor ook beter kan inzoemen dus ben heel benieuwt haha spannend

14. bllondiie

bllondiie Niet meer actief

Dan zal ik he topic in de gaten gaan houden :) laat je wat weten ik wil rond de 25ste gaan ben dan 13w en een beetje :)

15. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Je kan het wel doen maar ik zou m'n kamer er niet op inrichten. Ik hoor , lees en zie dat het best vaak fout gezien wordt in deze periode.

Veel plezier!

16. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ik ben er ook geweest, en ze had het goed :)

@Shaddixxx: Heb je vervelende ervaringen met haar?

17. fruubke

fruubke Lid

30 mrt 2014
    24
    0
    0
    Ik ben met 13.2 bij haar geweest
    ben naar haar gegaan omdat ik veel goeds had gelezen
    aardig vrouwtje praat iets onduidelijk verstond soms een zin niet
    ze zei bij mij een meisje en was er echt van overtuigd
    met 15 weken weer pretecho maar dan ergens anders toen bleek het een jongen te zijn en met de 20 weken echo nog steeds een jongen dus ze had het bij mij fout...

18. Ik niet nee, maar google staat er vol mee. Ze heeft ooit, nadat iemand een negatieve ervaring met haar had, alle gegevens van die patiënt én de omstandigheden (bijvoorbeeld hoe dik ze was) online gezet, op facebook en op een forum. Ik ben bij een hoop pretechobureaus geweest en die waren lang niet allemaal even goed, leuk of mooi, maar dit is wel heel erg.. Voor mij daarom een enorme afrader, ik pas in ieder geval :D

19. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Ik ben er zelf geweest. Aardige vrouw en erg kundig.
    Jammer dat mensen altijd afgaan op verhalen van het Internet!
    Meid je kunt met een gerust hart gaan maar dat had ik je al vertelt.

20. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

ik ben bij pret echo enzo geweest met 15 weken daar gaven ze aan een jongen, nu met 20 weken 1 d 20 weken echo gehad en het was nog steeds een jongen, echoscopiste gaf aan dat als het pretecho berau er echt van overtuigd is het meestal ook klopt!

Deel Deze Pagina