Vandaag heb ik mijn vroege echo gehad, ik dacht vandaag 8 weken zwanger te zijn.. Tijdens de echo hebben ze niks kunnen vinden, ze hebben een uitwendig en een inwendige echo gedaan. Bij beide konden ze niks vinden. Nu moet ik woensdag naar de gynaecoloog voor een second opinion.. Ben zo bang dat er echt niks is. Je leest wel over dat het misschien toch te vroeg was en je dan toch korter zou zijn dan je denkt maar toch. vind dit zo eng. Zijn er hier mensen met dezelfde ervaring die mij misschien moed ik kunnen praten.. Heb vandaag toch nog een testje gedaan om toch echt te weten dat ik niet gek word. maar die is zo positief als maar zijn kan. zo positief had ik hem nog niet eerder gehad.. Groetjes!
Zei ze verder nog iets? Welke kant het uit zou kunnen gaan? Ik moet een beetje denken aan bbz, hoewel ik daar persoonlijk geen ervaring mee heb hoor. Maar een knaltest en niets in je baarmoeder kunnen vinden.... lijkt me niet echt een goed teken eigenlijk. Heel veel sterkte in ieder geval met wachten tot woensdag! Erg spannend.
Vreemd, Hebben ze ook geen beginnende zwangerschap gezien? Verdikte baarmoederslijm of een ring? dan zou het betekenen dat je bijna 3 weken korter zwanger bent. Of idd een buitenbaarmoederlijke zw schap...herken het beetje bij mij alleen ze testte pas rond 10 weken positief en ervoor negatief thuis en bij huisartsenpost. Hebben ze geen HCG geprikt?
ja ze had het over een miskraam of een bbz.. maar ze zei ook dat ze wel iets zag maar dat waren wss mijn bloedvaten... dus lekker duidelijk allemaal.. maar ben zelf ook bang voor een bbz.. ik weet het allemaal niet meer....
ze heeft ook niks gezegd over een beginnende zwangerschap ofzo.. eigenlijk heeft ze niet echt veel gezegd. ja dat ze niks kon vinden....
Als ze een BBZ denken waarom niet meteen een onderzoek gedaan zoals HCG prikken daar kunnen ze al een hoop uithalen En het kan gevaarlijk zijn om er te lang mee te lopen hoor, je kan een bloeding krijgen in je buik ect. Zou gewoon eissen een onderzoek zodat een BBZ is uitgesloten meid
Vreemd dat ze geen hcg hebben geprikt? Jij weet zeker 8 weken zwanger te moeten zijn ? Want ik ben bang dat ze echt wel iets hadden moeten zien op de echo....
Ja idd.. Ja nou 12 april was de 1ste dag van me laatste menstruatie en volgens mijn berekeningen had ik een cyclus van 24 dagen.. Maar ik twijfel nu aan alles..
zou nu bellen eventueel naar huisarts voor bloedonderzoek HCG gewoon uitleggen hoe het zit en zeker als je geen bloed bent verloren en nu nog een knaltest hebt. Ben bang als je zo vroeg positief heb getest en je zeker weet dat je 8 weken bent dat er iets niet goed is
pff wat vervelend, raar dat ze t niet meteen uitgezocht hebben.. tot woensdag wachten is in deze situatie heel lang..
Dus je was doorgestuurd door je vk of ha? Want als je onderbehandeling van een gyn bent...zk bellen en om uitleg vragen en je zorgen uitspreken.
Ze sturen je er niet voor niets door, Wel vreemd dat ze niet even hadden kunnen prikken van te voren zodat je woensdag gelijk de uitslag had.
Bel je vk dan en leg je verhaal uit...misschien kan zij je duidelijkheid geven want zij krijgt alle uitslagen
Wanneer heb je positief getest? Misschien had je een langere cyclus dan je denkt, dan ben je wat minder ver, maar ook dan hadden ze eigenlijk wel iets van een beginnende zwangerschap moeten zien. Heb je verder ook klachten? Buikpijn, bloedverlies o.i.d? Vreselijk die onzekerheid, dan duurt wachten tot woensdag lang natuurlijk. Veel sterkte en ik hoop op een wondertje!
Vandaag bij de gyn geweest, en met slecht nieuws thuis gekomen. Er zat wel een vruchtzakje op de goede plek alleen zat er geen vruchtje in.. Ook wel een windei genoemd zei de gyn. Klinkt raar maar het is het wel.. Dus helaas mogen wij nog niet genieten, en nu wachten tot het vruchtzakje word afgestoten. Sowieso dinsdag weer naar de gyn..
ik heb bbz gehad ze konden niks vinden uiteindelijk in het ziekenhuis echo en zagen ze vergrote bloedvaten en bleek bbz was 10.5 weken. ik herken je verhaal echt deed ook steeds testen omdat ik bang was dat ik niet gelooft werd dat ik toch echt zwanger was maar het voelde niet goed en had al 2 weekenden in het begin bloedverlies gehad. ik wil je sterkte wensen