Hoi! Ik heb laatst weer een echo gehad en het kindje was druk aan het schoppen en aan het boksen. Ben nu 13 weken. Ik maak me er geen zorgen over (vind het juist erg leuk om te zien), maar ben gewoon even nieuwsgierig: Wat deed jullie kindje tijdens de echo('s)? Was het rustig, druk, iets anders? Ben benieuwd! Groetjes, Doosje.
De eerste is de hele zwangerschap een kleine 'herrieschopper' geweest: véél bewegen, schoppen en vooral niet stilliggen. Beetje lastig als je echt wat wilt zien op de echo... Maar lekker herkenbaar; ook na de geboorte bleek hij sterk en beweeglijk. Nummer 2 is een stuk rustiger in de buik; lag netjes stil bij de echo's, schopt veel minder (maar wel venijniger) en ik ben dus heel benieuwd of deze in de wieg ook rustiger wordt dan grote broer.
Heel druk kindje hier ook. Bij de pretecho was het bijna onmogelijk om een goede foto te krijgen, bij de 20 weken echo moesten er bijzondere metingen gedaan worden voor een onderzoek waar ik vrijwillig aan meedoe, en dat kostte extra tijd omdat mevrouw zat te voetballen daar met mijn ingewanden. Ik vond het enorm komisch.
Hier bij 10 weken druk met armpjes en beentjes aan het bewegen, en met 14 weken met het hele lijfje leek wel een buik dansertje
Hier alle echo's een druk kind gezien! Met de nekplooimeting zei die vrouw het zelfs.. jeetje wat een drukkerd haha! Arpjes en beentjes lagen niet stil, en op de laatste echo met 16 weken was ze aan het koppeltje duikelen 8) Ze lijkt op haar mama, ik was ook zo druk in mijn moeders buik zei mijn moeder laatst
Wij zijn afgelopen donderdag voor de eerste echo geweest, heel spannend natuurlijk, maar het hartje klopte fantastisch!! Ons kindje bewoog eerst niet zoveel, maar toen ik moest lachen om een opmerking van de VK, zag je hem/haar met armpjes en beentje bewegen. Wat een mooi gezicht was dat! Ik kan ook niet wachten op de volgende echo!
Mijn zoontje was ook altijd heel druk op de echo's en de hele zwangerschap voelde ik hem dan ook de hele dag schoppen! En ik heb idd een erg druk beweegelijk zoontje gekregen haha
Tijdens de 20 weken echo was ze druk aan het bewegen alleen voelde ik zelf niks.. Vk vroeg of ik geen schopjes voelde en ik zei nee! Maar de placenta lag ook voor en nu vanaf 21 weken voelde ik uiteindelijk de kleine..
Die van ons was de handstand aan het doen We hebben 1 foto en daarop staat een witte veeg want het bewoog gewoon teveel en was niet goed te pakken te krijgen.
Hallo, ons kleintje is alvast ook heel druk. Zowel met de 12weken echo als de vorige echo wou ze maar niet stilzitten.... De gyn maakte hier beide keren een opmerking over, het was haar goed recht om zoveel te bewegen zei hij Wel erg mooi om aan te zien, zo'n beweeglijk kindje!! Ik ben dan ook erg benieuwd wanneer ik haar voor het eerst zal voelen, kijk er al naar uit! Liefs
Ties was bij alle echo's heel druk, veel bewegen, schoppen, ronddraaien. ook veel zuigen op zijn handje en duim. ik heb een hyperactieve zoon gekregen met een enorme zuigbehoefte... dus ja, dat klopte wel.
-echo met 8.3 weken: kindje druk, druk, druk, niet op te meten hoe lang het kindje was, dus we wisten toen ook niet hoever ik zwanger was. -echo met 11.6 weken: kindje druk, druk, druk, na 16x meten $) kwam er een gemiddelde uit, die ze als uitgerekende datum hebben genomen. -echo met 21.3 weken: kindje druk, druk, druk, was moeilijk voor de echoscopiste om te zin of alles goed was (echo duurde ook 50 min ofzo) Ik heb dus een vrij beweeglijk kindje in mijn buik, maar het voordeel is, dat ik het kindje dan ook heel vaak voel kriebelen en schoppen. Ben benieuwd hoe het kindje zal zijn als het eenmaal geboren is...
Hier ook een heeel druk kindje. Met de geslachtsbepaling een weekje geleden konden ze niet zien wat het werd om die reden.. Om deze reden vind ik het niet zo erg, nu maar hopen dat hij/zij over een week eventjes goed ligt te slapen. Hier draait ie ook heel de tijd om en schopt heel veel van zich af.
Ook mijn kindje was druk aan het bewegen met armpjes en beentjes en zat telkens te springen! Vond het heel komisch om te zien
Hier ook een heel druk kindje. tijdens de 20 weken echo, alleen maar trappelen etc. Dat is de rest van de zwangerschap alleen maar erger geworden. En hier is het waar: Druk in de buik, druk buiten de buik. Noor kan gewoon niet stilliggen.
Charlotte was op alle echo's ook een relschoppertje, een actievertje zoals de gyn vaak zei. En na de geboorte: het meest rustige en brave kind wat je je kunt wensen hahaha! Het zegt dus niks!