1e echo dec 2015

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door flower78, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Het bericht van afgelopen maandag klonk als muziek in mijn oren: mevrouw, u bent zwanger!!! Ongelooflijk!!..maar nu komen de angst en onzekerheden om de hoek kijken: blijf ik dan wel zwanger?
    Mijn eerste echo is op 24 dec...de kerstavond...of het wordt hetvallermooiste kerst voor ons of de tegenovergestelde...wie heeft ook in dec eerste echo? En wat voel je? 1e kindje? Oooo ik zou graag willen dat ik slaap en wakker wordt en het is 24e...wie wacht met mij mee???

2. Me82

Me82 Actief lid

28 nov 2015
    144
    0
    16
    Ik heb maandag mijn eerste echo. Een vroege, omdat we daarna gaan reizen. Ik vind het ook spannend, maar heb er ook enorm veel zin in!
    Ik heb vooral last van mijn borsten. Ben een beetje misselijk geweest tot vorige week. Vorig weekend voelde ik duidelijk zeurende steekjes in mijn baarmoeder.
    Nu alleen nog pijnlijke borsten en tepels, er moe, slapeloosheid...
    Ik denk steeds hetzelfde... Als het maar blijft zitten...

3. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Spannend...hopelijk gaat alles prima en kunnen jullie met gerust hart gaan reizen..
    Mijn borsten doen geen pijn alleen de tepels zijn donkerder en groter geworden met puisjes er om heen, af en toe vage misselijkheid..ook slapeloos en moe (vooral in de middag)...en af en toe steekjes onderin mijn buik vooral links...verder niks..

4. woef78

woef78 Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.170
    0
    0
    Ik mag ook de 24 ste ..derde kindje :)

5. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.122
    294
    83
    Spannend dames. Ik weet nog goed het wachten tot de 1e echo! Wat een lange tijd was dat zeg! Heel veel succes en sterkte met het wachten.

6. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.474
    326
    83
    Ik heb 2 dec de eerste echo gehad, een kloppend hartje gezien. Mag 30e weer!

7. aninaja

aninaja Niet meer actief

Wat fijn! Nog gefeliciteerd :)

8. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Woef78: o dezelfde dag..wat spannend!!!

Marievs: ja hè? Ik kan echt niet wachten...het liefst wilde ik het nu...en dan elke dag..haha..

Natas: van harte gefeliciteerd en wat fijn dat alles goed gaat..hopelijk gaat het tot het einde ook helemaal goed

9. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Gefeliciteerd dames! En succes bij de echo :)

10. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Dank je😃

11. Goudlokj

Goudlokj Lid

24 aug 2015
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

5 december zijn we er achter gekomen dat we zwanger zijn van de eerste! helemaal in de wolken. Meteen de verloskundige gebeld voor een afspraak, helaas kunnen we pas 29 december terecht, ik ben dan 7 weken ongeveer. We hebben specifiek gevraagd voor kerst maar dat rade ze echt af. Zie toch een hoop mensen die wel al bij 6 weken een kloppend hartje zien.
    Maarja we gaan het wel gewoon met kerst vertellen aan ouders enz!

12. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Goudlokje: 7 weken is idd wel betrouwbaarder dan 6 weken echo..het is heel erg spannend maar hopelijk is het allemaal wel de moeite waard!!!

13. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.830
    2.249
    113
    Ja ik snap dat je t liefst vandaag een echo hebt hoor,ik had dat ook... Maar ik had ivm bloedverlies en dat ik bij de gyn liep vroeg echos maar dat was onzeker en twijfelachtig, met 6 weken nog twijfel over de hartactie en met 8 weken was t ineens een stuk groter en was t prima te zien! Dus ik zou bij een volgende zwangerschap liever wat later een echo hebben, die onzekerheid is echt heel naar!!

14. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Ik heb afgelopen woensdag een echo gehad. Een hartstikke mooi kindje, die lekker aan het trappelen en zwaaien is.
    20151209_172708.jpg

15. Henriette11

17 mrt 2014
    26
    0
    0
    Groningen
    Gefeliciteerd!!! Hier na dik 2.5 jaar en mmm ook zwanger! 8 december met 5.5 weken een echo gehad.. veel te vroeg... alleen vruchtzak van 5.5 weken te zien. Mag dinsdag voor de herkansing! Raad het niemand aan om zo vroeg een echo te nemen... bezorgd je alleen maar stress en verdriet...

16. Artamesia

Artamesia Bekend lid

22 jul 2013
    606
    11
    18
    Vrouw
    Limburg (BE)
    Ik had mijn eerste echo afgelopen vrijdag ( zie banner)
    Mag volgende donderdag nog eens (erg hoor hcg, twijfel tweeling dus willen goed checken). 22 februari eerste keer gynaecoloog!

Zag al en kloppend hartje maar blijft toch nog heel spannend!

17. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    Ik heb mijn eerste afspraak bij de verloskundige 30december, wat ik mega lang wachten vind! Aangezien mijn schoonmoeder in India woont en 21december daar weer naar terug gaat laten wij donderdag 17dec een pretecho doen. Super leuk en spannend tegelijk!!

18. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Oef, wat spannend zeg dames! En gefeliciteerd natuurlijk! Ik mag de 28ste bevallen (wordt ingeleid). Ieder dus aan zijn eigen einde van de zwangerschap.

19. Hortensia89

20 aug 2014
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag mijn eerste echo, super spannend.
    Heb ook nog niet echt kunnen genieten van het idee om zwanger te zijn. Vandaag 6+5, dus hopelijk zien we een mooi kloppend hartje. Zit nu in de nachtdienst, dus dat wordt even wat uurtjes door trekken tot 11 u :). Maar dat hebben we er voor over.

Ik vind die spanning tot de eerste echo wel heel vervelend, continu maak je je zorgen of het goed zit. Wij zijn na twee jaar met behulp van IUI zwanger geworden, nu duimen op veel geluk.

20. Me82

Me82 Actief lid

28 nov 2015
    144
    0
    16
    Ik ben vanmiddag aan de beurt, met 6+2 weken. Hoop dat de telling klopt en we wat kunnen horen of zien. Heb er zin in, maar vind het ook spannend! Ik zal vanavond laten weten hoe en wat.

Deel Deze Pagina