Bij de prenatal zag ik dat ze creme hebben die zowel voor de schrale billetjes van je baby helpt als voor je tepels bij het borstvoeding geven. Nu vroeg ik me af of iemand deze creme kent en of dit een fijne creme is, of dat ik beter iets anders aan kan schaffen als tepelcreme? Oh ja, en dan nog een vraagje; weet iemand hoe ik mijn banner weer opnieuw in moet stellen? Had dat bij het onderwerp "handtekening" bij mijn gegevens geprobeerd, maar dat lukte niet en nu snap ik het niet meer..... groetjes
Ken de creme niet, maar heb gister geprobeerd mijn banner bij de handtekening te zetten en toen kreeg ik elke keer de melding dat de code niet geldig was, maar vandaag lukte het wel. Misschien moet je het nog eens proberen, want volgens mij doe je het goed.
Bedoel je Bepathen? Want dan kan ik maar 1 ding zeggen; KOPEN!!!!!! Die gebruik ik vanaf de geboorte. Een verademing bij geven van borstvoeding en helpt echt veel beter voor de billetjes als Sudo! smeer t ook gewoon op dr gezicht als daar schrale plekken zitten bij bijv koud weer. Sudo komt er hier niet meer.
@ Wendelaa: schrale troost is iets anders, dat is van de prénatal, en dat heet dus echt "schrale troost". @ ch28: ik ken 't! Ik gebruik 't ook, en ik moet zeggen, 't bevalt me erg goed! Ik gebruik 't als tepelcreme, maar ook voor z'n billetjes en in de winter voor z'n wangetjes als die schraal zijn. Helpt perfect! Bépanthen is idd ook superspul!
oke, maar als ik t zo hoor zal t vast hetzelfde zijn en werken. Alleen iets goedkoper w.s Zal ook eens gaan kijken dan. Vind het nadeel van Sudo dat alles zo wit blijft!
Bedankt voor jullie reacties, goed te horen dat de creme van de prenatal goed bevalt. Zal voor de zekerheid ook eens kijken naar die bepathen creme. Zal zo nog eens kijken of ik mijn banner nu bij de handtekening kan zetten. Groetjes!