Aanstaande maandag krijg ik mijn eerste echo, dan ben ik 6 weken. weet iemand of je dan al iets kan zien of horen? Ik weet het is vroeg, maar ik woon in Frankrijk en hier is het heel normaal. maar ik ben alleen benieuwd wat me te wachten staat. heeft iemand enig idee?
Ik heb een echo bij 5w6d gehad en toen zag ik al een kloppend hartje en de baby was een soort van garnaaltje. Heel bijzonder om te zien! Zo ver ik weet kan je het hartje nog niet horen kloppen, maar wel zien. Maar wat ik ook regelmatig hoor is dat bij 6 weken nog een hartactie is, dus mocht er bij jouw nog geen hartactie te zien zijn, zou ik me daar ook nog niet te veel zorgen over maken dan komt dat vanzelf... maar het is zeer zeker wel mogelijk bij 6 weken!
zie mijn foto in album bij 6w0d zag je al een hartje knipperen en was de kleine frummel 0,41 mm groot
en idd wat eline zegt.. het is ook heel normaal dat het hartje pas klopt bij 6w4d ( dat is normaal de termijn)
hoi Over 2 weken heb ik mijn 1ste afspraak bij de verloskundige. Hoop dat er dan ook al een echo wordt gemaakt.! Weet iemand of dit gebruikelijk is of dat dt pas later gebeurt? Groetjes
Hansje: Ik heb afgelopen dinsdag mijn eerste echo gehad (staat in mijn album) Ik was 5 wkn en 5 dgn. Helaas nog geen hartje te zien maar wel een mooi ringetje waar de beeb volop in ontwikkeling is.
Ik krijg a.s. dinsdag mijn eerste echo, bij 6 weken en 5 dagen.. Wel een inwendige echo.. *Hoop dat we een foto meekrijgen!* Groetjes Mo
Ik had bij 5 weken en 5 dagen een eerste inwendige echo, nog niets te zien. De echo werd gedaan wegens bloedverlies. Op 6 weken en 2 dagen zag je bij een inwendige echo, al duidelijk iets heel klein en hartactie. Je dus niet ongerust maken, mocht je nog niets zien of horen Liefs Lentel
Ik heb vandaag een echo gehad en ben morgen 6 weken. Er was nog niets te zien! Alleen een zwarte ronde vlek (het vruchtzakje) maar nog geen vruchtje te zien hoor. Ik ben blij met wat Lentel schreef want ik word er toch een beetje ongerust van. A.s dinsdag moet ik terug komen en hoop dat er in die 5 dagen een groei-spurtje plaatsvindt! Succes!
Anderhalf week geleden heb ik ook een eerste echo gehad i.v.m. bruinverlies. Was toen, volgens eigen berekeningen, 7 weken zwanger. Maar dan ging ik uit van een cyclus van 30 dagen, het duurde meestal wel iets langer....... Helaas was er toen ook nog niet meer te zien dan een zwarte ronde vlek. Nu moest ik twee weken later terug komen, a.s. de maandag. Dus het is afwachten en blijft erg spannend. Succes met wachten....
mamavanelin, je niet te veel zorgen maken (is gemakkelijker gezegd, k'weet het). Maar het is een herkenbaar scenario, ook bij mij zag je enkel een zwarte vlek (vruchtzak). aanstaande dinsdag zal je een mooie hartactie zien, geniet er maar van. Aan de anderen ook veel succes! Liefs Lentel
Heb van de week ook een echo gehad, dacht 7 weken zwanger te zijn. Was ook alleen een vruchtzakje te zien van 5 weken en een beetje aldus de arts, mag 25 maart weer komen! Vindt het ook super spannend!
Ik heb gewoon precies hetzelfde meegemaakt vandaag! Zoals je in m,n banner kan zien ben ik 6,3 dagen zwanger. Ik kreeg vandaag een inwendige echo en er was een vruchtzakje te zien maar verder niets, nu moet ik ook op de 25ste terugkomen. Ik heb er eens over nagedacht en ik weet precies de eerste dag van m,n laatste ongesteldheid (omdat ik hem voor de eerste x in m,n leven heb genoteerd) Ik ben uitgegaan van een cyclus van 28 dagen maar daar ben ik eigenllijk nooit zeker van geweest. Misschien is mijn cyclus een stuk langen. Dat zo dus betekenen dat ik minder lang zwanger ben dan ik zou denken en dat zou een hoop verklaren! Ik hoop t maar! Laten we elkaar op de hoogte houden.... Veel succes iedereen.
Hoi ik moestmet 6 weken in het ziekenhuis voor een echo,en ja hoor ik daar een mooi heeeeel klein kindje met al hart actie,ik hoorden het wel niet maar je zag het hartje knipperen en was volgens mij rond 1 cm groot gr rosanna
Wat zijn jullie allemaal vroeg dames Ik heb mijn eerste echo Toevallig! bij 10 weken gehad, aangezien het ook 12 weken kon zijn... De 12 weken echo heb ik als ik bijna 13 weken zwanger ben... Liefs,
Nou Janneke en Francis, in hetzelfde schuitje als ik dus. Sterkte en waarom moeten ze je dan zo lang laten wachten he? Niet om uit te houden...Laat wat van je horen he? En Lentel: je hebt me wel gerustgesteld hoor, maar toch...ik hou toch liever een kleine reserve. Noem het zelfbescherming... Nog 2 dagen, dan zal ik t weten. Jullie horen t van me! Heel erg bedankt voor nu!