Ik heb morgen mijn echo gepland bij pretecho centrum. Eerst wouden we er nog op wachten.. maar we willen toch ons meisje zien! Het duurt 45 minuten en we krijgen foto's en een dvd mee. Zijn er mensen met ervaring? Waren jullie tevreden over de sessie? En hoe voelde het om jullie kindje te zien! Ik vind het vooral heel spannend weet echt niet wat ik voor koppie moet verwachten.
Heb geen ervaring maar wilde je even veel plezier wensen!! ikzelf heb er maandag een gepland staan en heb er zooveel zin in ben zo benieuwd☺ nu maar hopen dat de kleine meewerkt en zich niet verstoppelt ..
Wij vonden het geweldig! Hij lag ook heel mooi in beeld (lukt niet altijd) en het voelde ineens zo echt.. Ga de dvd ook zeker kijken wanneer hij geboren is, om te vergelijken.. Ik raad het ook iedereen aan om te doen als die mogelijkheid er is..
Ik heb vorige zs met 28 weken een 3D echo gehad. Helaas was de kleine innig aan het knuffelen met de navelstreng en z'n gezichtje tegen de placenta gedrukt. We hebben dus geen perfecte beelden van zijn gezichtje, maar toen hij even opzij keek kon ik direct zien dat hij heel erg op zijn papa leek, en dat klopt ook. Twee druppels water! Heel bijzonder!