Helder rood bloedverlies bij 5 weken

Discussie in 'Miskraam' gestart door Roos5, 10 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos5

Roos5 Lid

28 nov 2016
    69
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ben zo teleurgesteld en verdrietig....
    Na 2 en een half jaar proberen, een mislukte icsi, had ik vorige week ineens een positieve test in mijn handen.
    We waren zo gelukkig, dat het ons in de wachtmaand zelf gelukt was om zwanger te raken.
    Vanochtend werd ik wakker, en had helderrood bloedverlies. En dat blijft nu aanhouden met lichte krampen in mn buik. In het ziekenhuis kunnen ze weinig doen omdat het nog maar zo kort is, is er op een echo weinig te zien. En nu moet ik dus wachten....en ik voel dan natuurlijk van alles. Ik heb 10 jaar geleden ook een miskraam gehad en dat begon met bruin bloed. Hoe is jullie ervaring....positief of negatief. Ik ben gewoon benieuwd.

2. Gember

Gember Actief lid

6 jan 2017
    371
    140
    43
    Vrouw
    Jeugdzorgwerker gehandicaptenzorg
    Gelderland
    Ah Meis :( valt zwaar he? Sterkte!

Mentaal merk ik aan mezelf dat ik het wel aan kan. Heb natuurlijk een dip gehad. Daar ben ik overheen. Maar fysiek valt het me zwaarder dan gedacht.

Ik zit nu te wachten op mijn miskraam. Zou nu eigenlijk 8+2 zijn. Vorige week zondag bruine afscheiding. Maandag een beetje bloedverlies. Elke dag een klein beetje meer. Afgelopen vrijdag ziek geworden. Zaterdag middag vette krampen erbij tot de nacht. Zondag ochtend nergens last van. In de middag heel heftige krampen tot aan de nacht. Maandag ziek gemeld, maar had ik ineens in de middag haast nergens meer last van. Even in de veronderstelling dat het onopgemerkt aan me voorbij was gegaan. Maar vandaag al de hele dag vette krampen. Sinds zaterdag ook veel bloedverlies. Dit is nu dag 10. Ik ben er helemaal klaar mee! Morgen ga ik naar de vk.

Ik heb me nu maar mentaal voorbereid op een hele week thuis ziek zijn. Mijn vriendinnen vragen steeds lief om af te spreken. Die hebben natuurlijk geen flauw benul wat hierbij komt kijken.

Maar ik fantaseer graag over een opgeruimde en rustige baarmoeder. Heb zo'n behoefte om dat te voelen 😀. En dan ben ik in het weekend weer fris en fruitig! Positive thinking!

Hopelijk zet het goed door bij jou en laat het bij jou nu gewoon lekker gelijk los.

3. Roos5

Roos5 Lid

28 nov 2016
    69
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je reactie. Wat zit ook jij in een vervelende situatie zeg! Hopen maar dat het allemaal snel voorbij en weer schoon is. Dan kunnen we weer echt 'door'.

Deel Deze Pagina