Ik hoop spruitjuh, dat het allemaal goed komt. Ik zal voor je duimen. Inmiddels is bij mij de miskraam op gang gekomen d.m.v. de vaginale medicatie en het viel mij echt mee. Ik nam wel elke 4 uur 2 paracetamol, maar ook omdat ik moest werken. Het voelde echt als een menstruatie en af en toe had ik eventjes een flinke kramp die misschien een halve minuut duurde. Vannacht helemaal geen kramp meer gehad. De 31e moet ik weer terug komen voor echo en gesprek met gynae. Hopelijk is het dan helemaal schoon en kan ik gaan wachten op een nieuwe cyclus.
Gelukkig viel het mee Pearl (ik heb andere ervaringen, maar die miskramen zijn vanzelf opgang gekomen). Zoals je zelf zegt hopelijk is het schoon en is je cyclus zo snel mogelijk weer normaal.
Gelukkig dat het meeviel! Ik heb precies dezelfde dagen ook een echo gehad, en bij ons was het ook niet goed, wel een vruchtzakje, maar (bijna) geen vruchtje. Ze wilden me meteen wel curreteren, maar daar heb ik vanaf gezien, zo vlak voor de kerstdagen. Ik heb zaterdagavond mijn medicijnen ingenomen om de miskraam op te wekken (ik moest eerste kerstdag werken, ook in de zorg) dus dat wilde ik inderdaad mijn collega's niet aan doen. Maar ik had zondag de hele dag door veel bloedverlies, het is maandag wel over gegaan in menstruatie achtige bloedingen, maar heb me wel ziek gemeld op het werk, was erg slap op de benen. Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen, en denk goed om jezelf.
Vandaag weer voor echo geweest en er zit nog een restje in mijn baarmoeder. Dus na overleg met de gynaecoloog moet ik nogmaals de medicatie inbrengen en dan 7 januari weer een echo om te kijken of dan ook het restje weg is. Zo niet dan wordt er alsnog gecureteerd. Maar voorals nog een goed bericht dat het nog niet hoeft te gebeuren.
Toch wel een tegenvaller dat het niet helemaal schoon is. Nou maar hopen dat 7 januari alles weg is. Sterkte weer meid!
Dank je wel. Zelf had ik dat gevoel al, maar mijn man wuifde het weg. Toch wel jammer dat sommige mannen niet geloven dat de intuïtie van vrouwen snel waar is.
Dat is wel een tegenvaller dat het nog niet helemaal schoon is. hopen dat het met de tweede keer medicijnen wel helemaal schoon word. Sterkte ermee!
Vandaag voor echo geweest en gelukkig is nu alles schoon. Ben wel sinds gisteren ongie geworden. Of dit nog van de miskraam is, is niet te vertellen dus ik ga ervan uit dat dit gewoon een nieuwe cyclus is. Wel moet ik wachten op een goede nieuwe cyclus voordat ik verder mag met de volgende ronde iui. Ik hoop dat de nieuwe cyclus niet erg lang gaat duren. Aangezien ik onregelmatig ben en soms een cyclus had van 53 dagen. Ik ga dan ook maar even een banner maken van 40 dagen dan ben ik een beetje in evenwicht en dan maar afwachten hoelang het precies gaat duren. Dus op naar februari denk ik.
Gelukkig maar dat het nu helemaal schoon is. Ik hoop voor je dat je cyclus snel weer 'normaal' is. Succes meid!