geen zwangerschapssymptomen, kort daarna miskraam of missed abortion!?

Discussion in 'Miskraam' started by fafje, Jan 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

Hallo dames!

Ik maak me heel erg zorgen...heb in aug een missed abortion gehad...en voelde me heel erg zwanger...ookal had ik allerlei symptonen en heftig ook..terwijl het al 3 wkn niet meer leefde.
    NU ben ik weliswaar korter zwanger...maar kheb helemaal geen last van iets...geen gevoelige borsten, misselijk ook niet...
    Hooguit trage darmen en opgeblazen buik...

Soms lees ik dat meiden de mk voelen aankomen, dmv streepjes die lichter worden of symptonen die afnemen...

Ik heb dinsdag een afspraak en dan weet ik meer...maar ik zit er zo mee..
    28e heb ik positief gestest...en je zou toch verwachten, dat dus om de 2/3 dgn je hcg verhoogd....dus dat je dan op zn minste steeds meer last van dingen krijgt en/of meerdere symptonen?

Wie heeft ervaring met zoiets dergelijks?

liefs onzekere (mama) 2be

ps. Ik hoop niet dat ik iemand hier mee kwets ofzo...maar dacht dat ik het hier het beste kon posten!

2. Esli1980

Esli1980 Actief lid

May 2, 2009
    348
    0
    16
    Allereerst, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Jammer dat je zo onzeker ben.
    Het is dan ook een moeilijke tijd.

Je leest vaak dat de symptomen opeens een paar dagen stukken minder worden maar dat het dat toch goed gaat. Het zegt dus niet zo veel!
    De ene zwangerschap is de andere niet. Ook bij dezelfde persoon.

Ik zie dat je bij de vorige zwangerschap het vruchtje ongeveer 8 weken geweest moet zijn en nu ongeveer 5 weken zwanger ben. Bij mij begonnen -bij deze goede zwangerschap- pas vanaf ruim 6 weken echte kwaaltjes te hebben.

Je kan gelukkig snel naar de gynaecoloog, ik hoop dat je daar een mooi hartje te zien krijgt en rustig kan ademhalen!

Succes!

3. fafje

fafje Niet meer actief

Bedankt voor je reactie!

Weetje wat het ook is...mensen zeggen dan...ach zo lang er geen bloed is...maar door eerdere ervaring dus, weet ik dat DAT juist onzin is...en dat je het al helemaal niet daarvan kan afleiden...

Ik zal dinsdag idd moeten afwachten, maar ben er toch bang voor!

in elk geval bedankt! liefs

Share This Page