1e echo, geen hartje... En nu?

Discussie in 'Miskraam' gestart door indy1972, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy1972

indy1972 Lid

7 feb 2010
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lizzy je bedoeld dat je ze dan aan elkaar plakt en tegelijk inbrengt?
    @kloko wat een gedoe allemaal.. Ik merk dat je inderdaad wel voor jezelf moet opkomen om te krijgen wat je wilt bij dit soort dingen. Het gaat allemaal zo via het standaard protocolletje dat ze vergeten te vragen naar wat mensen zelf prettig vinden... Vreselijk toch, de miskraam is al erg genoeg.
    Ik hoop voor je dat het vanzelf komt meis... Dat zou het mooiste zijn hè?!
    Ik kon alleen of maandag of pas 3 augustus geholpen worden, dat vond ik echt te lang duren... Ik wil het nu ook af kunnen sluiten en dan verwerken... Heel veel succes meiden! Fijn dat we elkaar kunnen helpen en steunen zo via dit forum.

2. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.453
    1.038
    113
    Vrouw
    Lijkt me goed plan! Fijn weekend!

3. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.453
    1.038
    113
    Vrouw
    Indy, ik hoop dat alles goed gegaan is vandaag. Laat je het even weten? Beterschap

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey Indy hoe gaat het nu met je? X

5. indy1972

indy1972 Lid

7 feb 2010
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zondagnacht om 4 uur wekker gezet om de pillen in te brengen. Heb ze met een tampon een beetje diep geduwd en daarna tampon er weer uit.... Toen ik wakker werd had ik wat lichte ongikrampen. In het ziekenhuis toen ik in bed lag begon ik wat te bloeden.
    De operatie is verder goed gegaan. Gelukkig was ik sochtends vroeg aan de beurt, dus geen tijd om lang zenuwen te hebben. De verplegers waren allemaal superlief en ik kreeg een kamertje voor mij alleen op de dagbehandeling. Ook in de operatiekamer waren ze allemaal meelevend en superlief. De operatie zelf was met tien minuutjes gedaan zonder complicaties.
    Ik was ook niet misselijk ofzo erna, was gewoon lekker diep in slaap toen ze me wakker maakten op de uitslaapkamer. Daarna mocht ik wat eten en mijn vriend ook. Plassen ging goed en het vloeien viel mee. Ik moest tot één uur blijven en daarna mocht ik naar huis.
    Thuis mag ik paracetamol nemen voor de pijn, maar die valt reuze mee. Ik vloei nog wat. Heb zon handig celstofmatje meegevraagd voor in bed... Oja, ze hadden ook nog een echo gemaakt op de OK om te kijken of alles schoon was...
    Ik blijf vandaag nog wel ff thuis want ik ben nog wel wat wauz in mijn hoofd van de narcose. Over 3-4 weken moet ik terugkomen en voor controle/nagesprek en vandaag belt het ziekenhuis misschien nog om te kijken hoe het gaat. Ben verder echt heel verdrietig meer, denk dat ik het al helmaal had afgesloten het zwanger zijn toen we hoorden dat het niet goed was. Ach er zullen vast nog wel verdrietige momentjes volgen...
    Ben iig erg blij dat het allemaal zo onder narcose mocht.

6. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.453
    1.038
    113
    Vrouw
    Fijn dat goed is gegaan! En ook prettig dat ze meteen een controle echo gemaakt hebben.
    Ik moet morgen, pas om half 4, dat is wel vervelend, maar het is niet anders!
    Je was ook redelijk snel weer thuis...

Sterkte met verwerken, hopelijk is het snel weer raak!

7. indy1972

indy1972 Lid

7 feb 2010
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kloko ben heel benieuwd hoe het gegaan is vandaag. Sterkte meid!

8. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.453
    1.038
    113
    Vrouw
    indy, die narcose is nog niet helemaal uitgewerkt geloof ik :)
    ik moet morgen... maar ik laat het je weten

9. indy1972

indy1972 Lid

7 feb 2010
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kloko haha inderdaad.. Beetje fuzzy in het hoofd. Sorrie, succes!

10. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Fijn dat het meeviel indy :) neem wel je tijd hoor meis!

Kloko veel succes morgen, hoop dat de dag een beetje snel gaat morgen..

11. indy1972

indy1972 Lid

7 feb 2010
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Merk dat ik vandaag meer last heb dan de twee dagen hiervoor... Ben doodop en last van mijn buik. Ook nog steeds last van wazig hoofd. Kan me helemaal niet concentreren en nadenken gaat echt tien keer langzamer dan normaal... Pfff ben nog steeds thuis, kan echt nog niet werken. Vanmiddag boodschapjes gedaan en daarna was ik helemaal op. Vannacht total niet geslapen, was te emotioneel en ben om drie uur snachts maar beneden een kop thee gaan drinken. Hoop dat het snel wat beter gaat....

12. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.453
    1.038
    113
    Vrouw
    Indy, balen dat het niet goed gaat nog. Neem de tijd he! Tegen mij zeiden ze ook dat voor het herstel een week staat! Sterkte

ik ben ook weer thuis, hier mijn verhaal:
    Het is allemaal goed gegaan! Was precies op tijd aan de beurt, ging heel vlot allemaal. Ik had een eenpersoonskamer, dat was heel prettig.
    Om kwart over 3 naar de voorbereidingskamer voor infuus en stickers voor hartbewaking. Daarna naar de operatiekamer.
    Toen heel snel onder narcose en om 16.05 was ik weer op de uitslaapkamer.
    Daar begon ik wel heel erg te huilen, alle spanning en verdriet kwamen er uit.
    Rond kwart voor 5 was ik weer op mijn kamer en daar was mijn man natuurlijk ook. Dat was heel fijn, om hem weer te zien!
    Ik had helemaal geen pijn, bleek op de OK al wat morfine gehad te hebben. Omdat mijn bloeddruk in het ZH erg laag bleef (ongeveer 88/46) kreeg ik nog een kopje bouillon en daarna mocht ik naar huis. Bloedverlies is minder dan de afgelopen dagen, ben benieuwd hoe dat de komende dagen gaat zijn.
    We waren om ongeveer 8 uur weer thuis, net lekker wat chippies gegeten (zout helpt bloeddruk omhoog te krijgen:D
    Maar ben echt blij dat alles zo goed gegaan is en dat het nu klaar is. Morgen lekker dagje thuis en vrijdag kijk ik wel of ik ga werken. Als het lukt ga ik, leidt lekker af.

13. indy1972

indy1972 Lid

7 feb 2010
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn kloko dat het allemaal vrij vlotjes verliep ondanks alles...
    Luister goed naar je lichaam hoor... Ik dacht de eerste dag ook, nou dat valt mee... Maar heb nu toch nog steeds buikpijnen.. Niet supererg ofzo, tis wel te doen, maar toch niet fit en nog erg moe... Ook bij mij komen nu de tranen... Maar dat komt ook omdat we vandaag 3 jaar geleden ook al afscheid hebben genomen van een kindje... Tja rare week dan zo...

14. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.453
    1.038
    113
    Vrouw
    indy, balen dat je nog niet helemaal fit bent!
    Ik ga morgenmiddag ook maar 4 uurtjes werken, daarna weer lekker weekend. Heb zelf alleen last van hoofdpijn, verder geen klachten gelukkig.

15. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey fijn dat het allemaal goed en vlot is gegaan kloko!
    Laat die tranen maar gewoon komen indy, het moet er toch uit!
    Voel me nu wel oke met af en toe ineens een huilbui soms ook gewoon uit het niets maar jaa zal er wel bij horen denk ik...
    Hoop jullie snel weer tegen te komen met goed nieuws!

Deel Deze Pagina