1e echo geen hartje

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by mercedes, Jan 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wat spannend, wel gegroeid maar jammer dat de gyn zo onzeker is.
    Zie: http://www.9maand.com/zwanger/zwanger/whcg.php
    voor hcg met zwangerschapsduur. Misschien kan je dan vergelijken met de grootte van de vrucht en of het hartje al behoort te kloppen?!

2. natasjareede

Jan 28, 2007
    8
    0
    0
    kapster
    heerlen
    hoi hoi ik heb 2 weken geleden ook een echo gehad ik was toen 8 weken zwanger heb ook al eens een miskraam gehad en daar was helemaal geen vruchtje te zien ik ben nu in afwachting van een miskraam wat waarschijnlijk een curetage gaat worden ik weet dus in welke onzekerheid je zit en wil je heel veel sterkte toe wensen groetjes natasja

3. natasjareede

Jan 28, 2007
    8
    0
    0
    kapster
    heerlen
    hoi hoi ik heb 2 weken geleden ook een echo gehad ik was toen 8 weken zwanger heb ook al eens een miskraam gehad en daar was helemaal geen vruchtje te zien ik ben nu in afwachting van een miskraam wat waarschijnlijk een curetage gaat worden ik weet dus in welke onzekerheid je zit en wil je heel veel sterkte toe wensen groetjes natasja

4. Ilse100

Ilse100 Actief lid

Jan 4, 2007
    153
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Gelderland
    Hoi Mercedes,

Wat een vervelend verhaal! Ik hoop dat alles goed afloopt. Zo'n zwangerschap met alleen maar cellen heet een Mola zwangerschap. Dan is je hcg niveau hoger dan normaal als ik het goed heb. Je kan er genoeg over vinden op internet als je erop zoekt.

Heel veel succes ermee!
    Liefs Ilse

5. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    De vrucht is gelijk aan het hcg (circa 6 weken), bij mola is er alleen spraken van cellen (druiventros).

Share This Page