Na meerdere miskramen krijg ik morgen een SIS echo. Vorige x zei de gynaecoloog tegen mij dat er niets te zien zal zijn wat mijn miskramen verklaart. Toen zei ik: dan kan ik het net zo goed niet doen. Zij zei toen: het is al over een paar weken dus dan kun je net zo goed even wachten (met opnieuw zwanger worden). Ze zei dat een sis echo meer is voor als je niet zwanger kunt worden. Is dit zo? Ik snap het nut nu niet zo goed. Ze zei dat ze het bij de miskramen poli sowieso ook zouden gaan doen. Ik word best wel gemakkelijk zwanger maar tot nu toe alleen miskramen. Moet ik mezelf dit onderzoek wel aandoen?
de vraag is hoe jij je er bij voelt, ik heb het idee dat jou niet helemaal is uitgelegd waar deze echo voor bedoelt is, dus ik denk dat het verstandig is je dit even goed na gaat vragen, daarnaast kun je misschien uitsluiten met deze echo waarom alle zwangerschappen in een miskraam uitloopt, het is uiteraard fijn dat je zwanger raakt, maar nog fijner als je dan ook beloont wordt na 9 maanden met een kerngezonde baby toch dus ik zou voor jouzelf navragen wat het voor jou voor toegevoegde waarde zal hebben.