Hoi allemaal! Ik heb as woensdag m'n 8 weken echo, en ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe het eruit ziet! Kan ik me daar een beetje op voorbereiden. Hebben jullie misschien wat foto's? Zou ik super leuk vinden! Liefs
Als je op google intikt: ultrasound 8 weeks krijg je allemaalr esultaat. Zo houd ik het ook wekelijks bij
Als je link boven in het balkje op gebruikersinstellingen klikt en dan links aan de zijkant naar bijlagen gaat kun je ze aanvinken om weer te verwijderen en dan heb je weer ruimte om toe te voegen ( sorry als ik Iets vertel wat je al weet ) @ts sorry ik kan je er niet aan helpen, ik heb van 7 weken en van 10 weken
Mijn echo van bijna 8 weken. Was 7+5 als ik me goed herinner. Was nog van voor de definitieve uitgerekende datum berekend was.
Bedankt allemaal, super leuk om te zien! Ik moet morgen ochtend om half 12, ben wel een beetje zenuwachtig hoop dat alles goed zit Fijne avond nog allemaal!
Hoi allemaal! Echo was super leuk om te zien, en t hartje klopte goed! Ben super blij! Hier ook een foto van die van mij Bedankt voor jullie foto's! Liefs