hoi Dames, Afgelopen donderdag 1e echo gehad en wat was dat geweldig zeg! Mn man bleef maar naar het scherm staren en vergat mij zelfs helemaal! Handjes, voetjes, armpjes, beentjes, hoofdje, hartje, alles erop en eraan! Wow, wat een gevoel en dat groeit dus in mij, en is van ons! Geen woorden eigenlijk.... We hebben het nu meteen iedereen om ons heen verteld! De rest hoort het vanzelf! We kunnen het wel van de daken schreeuwen! Het buikje groeit al heel langzaam.. Had eerst een hele platte buik, maar nu niet meer! Echt bizar! Verder ben ik nu dus 11 weken maar heb helemaal geen klachten! Behalvde vermoeidheid en volgens mensen om me heen last van mn hormonen, maar voel me echt helemaal goed! Wel raar als ik al die verhalen lees, maar het kan nog komen.. Ik wilde het jullie gewoon even laten weten! heel veel liefs M
Ik weet ook nog zo goed hoe blij wij waren na de eerste echo. Het was zo onwerkelijk en zo mooi om onze baby in de maak te zien. in 1 woord fantastisch! Ik hoop dat je een geweldige zwangerschap gaat krijgen en dat je deze euforische stemming alle maanden houdt en van harte gefeliciteerd
ik krijg dinsdag de echo, hoop dat we wat zien en dat het niet te vroeg is, ik weet namelijk niet precies hoelang ik zwanger ben. Kan bijna niet wachten! Leuk dat jullie er zo van genoten hebben.
Gefeliciteerd met je goede echo! Geweldig he?! Ik was meteen verliefd op dat kleine mensje in mijn buik!
wat fijn he! maakt het echt werkelijk die echo....Je ziet nog niks en voelt nog niks en dan ineens zie je dat kleine mensje op het scherm wat in jou buik zit! geniet maar lekker op je wolk hoor! en fijn dat je tot nu toe nog geen vervelende klachten hebt....
Hoi hoi, Gefeliciteerd! Wat een onbeschrijvelijk gevoel is dat he?!?! Geniet lekker van de zwangerschap en hopelijk blijven de kwaaltjes weg
Gefeliciteerd! Wij kunnen volgende week woensdag pas voor het eerst terecht bij de gyn voor de eerste echo, dat duurt nog zoooooo lang! Maar ik ben ook zo benieuwd, nieuwsgierig enz. naar wát er zit en óf het er wel zit Nog even geduld hebben! Geniet jij er maar lekker van, je weet in ieder geval zeker dat je niet meer alleen rondloopt op deze wereld!