joepie net mijn eerste afspraak gehad bij verloskundige,d8 dak ook echo kreeg maar die is maandag nog ff geduld dus nou zei ze wel dat mijn baarmoeder al met een randje boven het bot te voelen was dus ik ben max 4maand maar ik d8 9 week!wie had er ook zón randje en met hoeveel weken was dat?
bij mij heeft de vk voor het eerst met 14 weken aan mijn buik gevoeld. Toen kwam mijn baarmoeder drie vingers onder mijn navel uit. In een zwangerschapsboek heb ik gelezen dat bij 12 weken je baarmoeder boven je schaambeen uitkomt, maar op de een website las is dat ze vanaf 20 weken de ontwikkeling van de baarmoeder kunnen volgen... Spannend dat je maandag de echo hebt! Misschien ben je wel langer zwanger dan je dacht! Dat zou leuk zijn! succes! Cleo
nou dat zou zeker schelen ja,want dan ben ik bijna of misschien helemaal door die 3 maanden heen de vk heeft ook nog het vermoeden van een 2ling omdat ik al 6 ja je leest het goed 6 kilo ben aangekomen!en zoveel meer eet ik niet !we gaan het zien ik kan niet wachten in elk geval tot maandag!
Is heel wisselend. Kdenk dat ze op de echo beter kunnen zien hoever je zwanger bent. Bij de een groeit de baarmoeder eenmaal sneller dan bij de andere
bij mij heeft de vk voor het eerst met 14 weken aan mijn buik gevoeld. Toen kwam mijn baarmoeder drie vingers onder mijn navel uit. In een zwangerschapsboek heb ik gelezen dat bij 12 weken je baarmoeder boven je schaambeen uitkomt, maar op de een website las is dat ze vanaf 20 weken de ontwikkeling van de baarmoeder kunnen volgen... Spannend dat je maandag de echo hebt! Misschien ben je wel langer zwanger dan je dacht! Dat zou leuk zijn! succes! Cleo
was niet de bedoeling om mijn bericht twee keer te plaatsen, sorry. Wat spannend! Laat je het maandag weten wat er uit de echo bleek? Ik vraag me af hoeveel gewichtstoename zegt. Ik ben zelf tot nu toe 1,5 kilo aangekomen. Ik eet net zoveel als anders en ik heb helemaal geen last van misselijkheid gehad. Volgens de statistieken hadden het al 4 kilo´s "moeten" zijn. liefs, Cleo
Uhhh.... ik wil je niet teveel hoop geven of je juist laten schrikken maar bij mij was het allemaal precies hetzelfde en ik krijg dus een tweeling! Ik voelde m'n baarmoeder ook al toen ik 9 weken zwanger was, idd net een randje. En ben me mega geschrokken op de weegschaal bij de vk omdat ik aso veel was aangekomen. Dus... het kan maar zo
thanx dames..nog 1 nachtje slapen en dan weten we het...kan echt bijna niet meer wachten..ik laat morgen wel even weten van hoe en wat of