Net 1e echo gehad! (9 weken)

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Micha 2, Aug 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

Jul 4, 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens de woorden van de gynaecoloog: Het zag er allemaal heel goed uit!
    Ze vertelde mij dat het waarschijnlijk een inwendige echo zou gaan worden, maar het was op de gewone echo al goed te zien. Zelfs al een handje en de navelstreng kunnen zien, echt geweldig!!!
    De afmetingen waren netjes gemiddeld en het hartslagje was 180, zoals als het hoort, hardstikke goed!
    Mijn man en ik wilden eigenlijk wachten tot de 12e week met het vertellen aan de familie, maar volgens de gynaecoloog kunnen we het nu al doen, omdat nu de kans op een miskraam zo klein is.
    Ik ben zo benieuwd op de reacties, want ik weet zeker dat niemand het nu al verwacht!
    Waarschijnlijk dat we het morgenavond aan de eersten gaan vertellen. Spannend!!!!!!

De datum waarop ik nu uitgerekend ben is 14 maart 2011.

2. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd meid!! hier vanochtend ook de eerste echo en alles ook prefect in orde! wij gaan het nu ook aan iedereen vertellen.. leuk he?

geniet ervan meid!

3. RubyRed

RubyRed Lid

Jul 15, 2010
    86
    0
    0
    Verzorgende IG
    Spaubeek
    wat fijn! nu veel plezier met het vertellen en genieten van je zwangerschap!

4. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

Jul 4, 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk zeg, als ik het zo zie zijn we even ver! ingef
    Het is zeker leuk om het eindelijk te kunnen vertellen!
    (Op vakantie konden we er gewoon openlijk over praten, niemand die ons kende. Ik zat al te bedenken hoe ik het 3 weken vol ging houden niks tegen iemand te zeggen, en dan hoeft het opeens niet meer)

Ik krijg over 4 weken weer een echo, gewoon voor controle naar de gynaecoloog en dan krijg ik telkens ook een echo.

5. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    3,330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Wat fijn dat alles goed is gegaan!!! En leuk dat je het kunt vertellen... Ik vind het nu al moeilijk om m'n mond te houden, en ik weet het nog maar vier dagen ;)

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

pfff ik tel hier de dagen af voor de 30ste. dan heb ik me eerste echo. zenuwslopend. fijn dat alles goed is:)

Share This Page