Wij hebben de 1e echo weer gehad. Ik kan vertellen dat ik echt op het punt stond hem af te bellen. Zoveel zenuwen had ik. Maar goed we zouden ook eindelijk de uitslag van het chromo onderzoek krijgen, dus we gingen vol goede moed heen. Toen we eindelijk aan de beurt waren(liep 25 min uit)zei de gyn:ik heb goed nieuws voor jullie. Dus wij:vertel maar De uitslag van het chromo onderzoek is helemaal goed.Niks bijzonders gevonden. Geweldig nieuws! Toen zei gyn:maar jullie hebben ook goed nieuws hoorde ik. Eh ja, dat hebben we.Dus we vertelde dat we opnieuw zwanger waren.Ze was blij voor ons en wilde gelijk kijken. Eerst maar even vertellen dat ik heel bang was om een echo te krijgen. Gyn zegt, we zullen toch even moeten kijken. Ja, dat is waar Ik geef me over Nou ik kan jullie vertellen dat we nog nooit zo'n goede echo hebben gehad, en we hebben er al aardig wat achter de rug helaas.Ik zag het gelijk, een kloppend hartje! JIPPIEEE. En het klopte nog goed ook,JIPPIEEEEEEEEEE. Ook de groei is goed. Ik ben 5 dagen verder, dat had ik wel een beetje verwacht omdat ik me eisprong 5 dagen eerder had gehad.Alles is tot nu toe SUPER goed in orde. We gaan nu echt proberen te genieten. We zijn er nog lang niet, dat weten we heel erg goed. Maar zo'n goed begin hebben we nog nooit gehad. We hebben weer een beetje vertrouwen Liefs van een toch wel super blijde mussie.
Hoi daar supperrrrrrrrrrr gaaf joh gefeliciteeerd he. Ik ben zo blij voor je. doet me goed. Voelt het nu anders aan voor je? jennie72
Dankjulliewel meiden. Ja, het voelt zeker anders aan Jennie.Mijn gevoel zei me al dat het goed zit, maar zo'n bevestiging is natuurlijk super. Ik heb nu echte zwangerschapskwaaltjes.Ik voel me dan ook echt anders Ik moet alleen wel voorzichtig zijn, want wat ik al schreef, we zijn er nog lang niet.Van mij mag het dan ook gauw januari zijn Liefs, mussie
Ha meis, Wat een goed nieuws zeg. Ik vind het helemaal super voor jullie! Van harte gefeliciteerd meid. \/ Heel veel liefs Divi
Van mij mag het voor jou ook gauw januari zijn! Voor mij niet want dan moet ik weer aan het werk, maar dat is een ander verhaal Nogmaals gefeliciteerd mussie! Wanneer ben je nou precies uitgerekend?
Ik ben denk ik 22 juli uitgerekend maar de gyn verteld de exacte datum als we 13 december komen. Ze kon niet goed zien of ik 4 of 5 dagen verder was. Ze dacht 5 daar moest ik voorlopig dan ook vanuit gaan. Dus ook dit is nog spannend
Mussie, Ik ben echt heel blij voor jou. En wat moet het ontzettend spannend voor jou geweest zijn. Ik zou hem ook knijpen. Jouw goede zwangerschap geeft mij weer moed. Knuffel Miel
Dankjulliewel meiden. mieltje, het is nog vroeg, we zijn nog erg voorzichtig met blij zijn. Maar zo'n goede echo als we nu hadden, hebben we nog niet eerder gehad. Dus we blijven positief Ik ga voor jullie duimen dat het maar heel gauw bingo mag zijn. Liefs, mussie