duizelingen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cristel1986, 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik heb sinds 2 dagen hele erge duizelingen ik had het al wel een paar weken wat ook wel normaal is maar nu kan ik er gewoon niks meer mee... als ik al opsta ga ik al bijna van mn stokje.. zelfs gisteren achter de pc was ik even een paar sec weg.. ook als ik zit lijkt wel of ik zweef of zie ik alles troebelig of draaierig.. het is gewoon irritant en ik kan niet eens meer fatsoenlijk een 30 minuten maaltijd klaarmaken... eten doe ik wel zelfs elke 1 a 2 uur een snackje

    hebebn jullie tips of zijn er mensen die dit ook zo erg hebben? waar komt dit door ?
     
  2. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Mss een laag ijzegerhalte?
    Mijn ha zei dat dit nogal eens bij zwangere vrouwen voorvalt.

    In elk geval even bloed laten trekken denk ik meid!

    Succes ;)
     
  3. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Misschien een combinatie van een lage bloeddruk en een laag ijzergehalte..
    Heb ik ook gehad bij de eerste.
     
  4. Niet meer actief

    Ik heb het ook maar mijn bloeddruk en hb zijn goed, ik neem meteen een dropje od iets anders zoets en dan is het snel over.

    Maar niet teveel drop want dat is bloeddruk verhogend
     
  5. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Heb ik ook gehad, had bij mij te maken met een lage bloeddruk.
     
  6. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    je lichaam gaat uiteindelijk 1,5 keer zoveel bloed door je lijf pompen. Je hart moet dus harder werken, je bloedvaten worden dunner en dit alles kan duizelingen geven.

    maar ik zou dit altijd even met je VK bespreken.

    Ik had dit bijvoorbeeld met uit bad stappen, alles was warm, bloedvaten werden wijder en bloed zakte in mijn benen uit mijn hoofd. gevolg.... duizelig en zelfs blackout!
     
  7. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb het de laatste tijd ook.
    ik heb mn bloeddruk laten meten en die was ''licht'' verhoogt.
    ik moet deze week ook bloed laten prikken...zal wel aan mn ijzer liggen.
     
  8. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik heb het ook (gehad). Mijn ijzer is erg laag ondaks de staaltabletten. De dosis is bij mij verhoogd en nu een stuk minder last! Laat je ijzer dus eens prikken.
     
  9. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    mn ijzer is goed.. laat bijna elke 2 weken bled pprikken... mar ik heb van mezelf al een lage bloed druk hoewel deze perfect waren de laatste keren... ik denk ook dat het door het lichaam komt hoor.. maar ja wat kun je er aan doen.. heb een kleine rond rennen nou ja lopen en soms is het even moeilijk omda ik me zoooo duizelig voel... en dropje kan ik idd weleens proberen nog meer tips?
     
  10. knor2007

    knor2007 Actief lid

    12 jul 2007
    130
    0
    0
    voedings ass
    groenlo
    hoi,ik heb het ook.bij mij bleek dat mijn suikergehalte niet goed is.
    als ik me dus niet goed voel en denk dat ik in mekaar zak neem dan maar ook kop thee met suiker of iets anders met suiker.
    dan ga ik meestal even liggen.
    als ik dan weer wakker ben neem ik een hand met cips en dan voel ik me weer redelijk.
    succes
     
  11. Hanane

    Hanane Lid

    18 mrt 2007
    25
    0
    0
    Ik heb ook last van duizeligheid. Ik moet nog naar de dokter ervoor.
     
  12. MamaDeborah

    MamaDeborah Actief lid

    14 jul 2007
    261
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Ik heb er ook regelmatig last van. Maar dan bijvoorbeeld als ik heb gefietst oid. Ik heb nu standaard een AA-drank en dextro in mijn tas zitten. Bij mij komt het door mijn suikergehalte. (mijn vriend heeft suikerziekte dus ik prik regelmatig mijn suikerwaarde) en die is op zo''n moment dan te laag.
    Gewoon regelmatig blijven eten. En ik blijf na het eten vaak nog even op de bank zitten. Helpt bij mij ook wel.

    Succes
     
  13. Mauricette

    7 sep 2007
    24
    0
    0
    Hi, ik heb het ook gehad en het komt vooral veel voor in de eerste drie maanden van de zwangerschap. Ik ben een keer zelfs flauwgevallen. Let goed op jezelf! Mijn vk zei dat ik als ik me wat slapjes voelde, ik best een zout dropje, een beetje chips, kop bouillon, stukje worst... noem maar op mocht nemen. Alleen niet overdrijven.
    Aangezien ik hier zowel over suiker als over zout lees, zou ik het even met je eigen vk overleggen. Iedereen is tenslotte anders.

    Sterkte!
     

Deel Deze Pagina