Spannend he!! Vorige week had ik mijn 1e echo en intake. Super zenuwachtig geweest! Ik wist zelf eigenlijk al niet hoe ver ik was. Ging uit van 10 weken. (Onregelmatige cyclus). Uitwendige echo gehad en was heel duidelijk te zien! Knipperlichtje+2 seconden hartslag mogen horen. Zo groot als een pinda met dooierzak. volgende week maandag heb ik een nieuwe echo omdat de vk ook niet precies wist hoever ik was en aangezien het er kleiner uitzag.. Dus ik ben nog steeds heel benieuwd! Dus hopen op een mooie echo! Geniet er van!!
Dankjewel voor jullie berichtjes! ! Nu heb ik toch het gevoel enigszins voorbereid naar de afspraak te gaan hihi. Wat fijn dat het bij jullie allemaal gelukt is en jullie je wondertje hebben kunnen zien! Ik laat morgen zeker weten hoe het is geweest en hopelijk kan ik een mooie foto plaatsen Ben wel echt heel zenuwachtig en nieuwsgierig!
Dames ik heb mijn echo gehad, alles was goed, hartje klopt!♡♡♡ Ik kreeg een inwendige echo, doen ze altijd voor de 10 weken maar was niet onprettig ofzo. Kleintje is 1.11 cm. Ben helemaal in de wolken ♡
Hier altijd uitwendige echo"s gehad. Zowel in ziekenhuis als bij verloskundige. Dit keer met precies 8 weken bij verloskundige . Door verwezen naar ziekenhuis ivm tweeling . Daar met 10 weken en 4 dagen ook echo uitzending. Wel moet ik erbij zeggen dat vk had gezegd als kwaliteit slecht( te klein) was of ze kon het hartje nog niet zien kloppen ze inwendig zal kijken. Dit was gelukkig niet nodig ( vanwege verleden liever geeb inwendige echo"s)