1e echo: naar 6wkn terug gezet en kloppend hartje!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door ToyaAp, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Hallo allemaal!

Ik kom net van onze eerste echo! Beeb was nog erg klein en daardoor ben ik 2 weken terug gezet. Dus van 8 weken naar 6 weken.
    Wel zagen we al een mooi kloppend hartje!! :D
    Dus dat betekend dat ik niet 6 juli, maar 20 juli ben uitgerekend :)
    Wel jammer, want anders zou ik de week voor kerst 12 weken zijn en met kerst vertellen we t iedereen pas, maaaar die 2 weken maken natuurlijk ook nix uit!!
    Het zag er allemaal super uit en we hopen uiteraard dat t ook zo blijft!!! :)

2. Barbera

Barbera Actief lid

9 jul 2012
    175
    0
    0
    Wat fijn dat alles goed was!

3. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Jaaa idd erg fijn!

Maar ben toch een beetje onzeker merk ik, want (als ik t goed hoorde) had ze het over 3 mm...kan dat kloppen??

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    In je onderschrift staat dat je op de 10e een positieve test had. Meestal test je rond je NOD positief, wat zou betekenen dat je toen rond de vier weken zat. Nu is het de 26e, dus 16 dagen later. Dan komt de echo toch overeen met je gegevens? Want dan zou je nu ruim 6 weken moeten zijn en niet 8 weken.

Drie mm kan inderdaad wel kloppen, dat past bij de zwangerschapduur. Met 7 weken zit je rond 1 cm, bij 6,5 week rond 5 mm, meende ik.

Succes!

5. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    @Jippie: klopt wel wat je zegt, maar toen ik posi testte was ik alweer 2 weken overtijd :)

Edit: heb mn onderschrift meteen maar gewijzigd haha

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

fijn dat het hartje klopte!
    Gek van 2 hele weken verschil dan...

7. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Idd gek, misschien een laat ei gehad?! Balen hoor, maar gelukkig een hartje zien kloppen, dat maakt al veel goed!

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    mss was je geen 2 weken over tijd, maar had je gewoon een langere cyclus. Dat zou ook nog kunnen.
    Als alles precies op de termijn van 6wk is, en alles is goed dan denk ik dat dat eerder het geval is nml.
    Maar iig van harte!!!

9. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Ja zeg dat! Dat heeft me wel gerustgesteld moet ik zeggen..maak me toch wel druk..

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

is altijd......en nu ben je nog ongerust waarschijnlijk of niet hahaha...zwanger zijn is in het begin altijd een onzekere tijd terwijl dat helemaal niet nodig is.

11. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    @Panter: ja dit is dus echt een toevalletje geweest bedacht ik me toenstrax! :p hahah

12. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Tja, het zit allemaal vreemd in elkaar, ik heb vanochtend ook mijn eerste echo gehad en ben 5 dagen vooruit gezet. Snap er niets van haha, maar goed! Nu over 2 weken de termijnecho al, dus met 10+2, benieuwd of ze me dan terugzetten!

13. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    @Lov23: jaa ben nog steeds onzeker! Aangezien ik eerst dacht 8 weken te zijn en de echte cruciale tijd bijna voorbij was..maar nu zit ik er dus middenin!

14. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    @noid: haha ik word liever vooruit gezet dan terug :p maargoed ik hoop iig dat alles goed gaat bij jou! :D
    Ik heb 11 dec intake bij VK en 10 dec moet ik weer terug naar HA, dus wellicht krijg ik bij 1 van dexe 2 een echotje :) (hoop ik!) :p

15. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ja, ik snap het helemaal, vond het ook helemaal niet erg. Ben alleen wel bang dat ik nu 10 dec. weer teruggezet ga worden. We wachten af, twee weekjes is wel te doen haha! Zal voor je duimen!

16. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Ja is vervelend he!! Maar aan de andere kant denk ik: als t maar goed gaat!! :)

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maar iedere maand kan er iets gebeuren..je niet zo vastpinnen op die eerste 12 weken hoor...
    Komt helemaal goed!

18. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Ik weet t! Maar tis zo moeilijk! Haha :)

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha i know!

20. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Het zou zo fijn zijn als we daar wat meer duidelijkheid over hadden, mijn vk heeft nu geen datum genoemd waarop ik uitgerekend ben. Die krijg ik over 2 weken pas hihi.

Deel Deze Pagina